Słodki Festiwal Krówek marki Wawel
Rusza wyjątkowy Festiwal Krówek z Wawelu! W tegorocznej edycji fani mogą delektować się aż trzema nowymi smakami: Peanut Butter, Czekoladowym, oraz Słonym Karmelem. Nie zabraknie też kultowej Krówki Mlecznej z Wawelu, przygotowywanej w oparciu o tradycyjną recepturę i dobre składniki.
Krówki z Wawelu w limitowanej odsłonie
Już od połowy maja w wybranych sklepach w całej Polsce startuje niepowtarzalny, wyjątkowy Festiwal Krówek marki Wawel, czołowego producenta Krówek w Polsce! To jedyna okazja do posmakowania oryginalnych, limitowanych oraz czasem nieoczywistych połączeń smakowych.
Wśród krówkowych nowości znajdą się zachwycające propozycje: Peanut Butter, czyli połączenie lekko słonych orzeszków arachidowych z mlecznym smakiem krówki, Czekoladowy, gdzie subtelny smak mleczny przełamany jest szlachetną czekoladą, oraz Słony Karmel – uwielbiane przez wielu słodko-słone połączenie. Wielbiciele i miłośnicy tradycji zawsze mogą sięgnąć po dobrze znaną i lubianą Krówkę Mleczną z Wawelu, w opakowaniu udekorowanym czarno-białymi łatami.
– Przyglądając się naszym konsumentom, ich potrzebom oraz oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się w tegorocznej edycji Festiwalu Krówek na innowacyjne i nowoczesne połączenia smaków. Czekolada, Peanut Butter czy Słony Karmel – to nieoczywiste połączenia i nie lada pokusa dla fanów krówki. Wszystkie nowości dostępne są w sprzedaży na wagę, dzięki czemu każdy będzie mógł stworzyć własny mix, a także zaskoczyć bliskich ciekawymi propozycjami smaków – mówi Jagoda Orłowska-Słup, Category Manager marki Wawel.
Krówki Mleczne od lat zachwycają wyjątkowym i niepowtarzalnym smakiem, uzyskiwanym dzięki klasycznej, dopracowanej recepturze oraz starannie wyselekcjonowanym surowcom. Do ich produkcji wykorzystywane są tylko dobre składniki, bazujące na pełnym mleku i maśle oraz prostym i czytelnym składzie, co przekłada się na wysoką jakość produktu i zaufanie konsumentów. Dodatkowo każda z nich pakowana jest indywidualnie w owijkę z zabawną sentencją, która momentalnie wprawia w dobry nastrój. Prawdziwa gratka dla każdego miłośnika słodkości!
Stwórz własny mix z ulubionych smaków
Krówki z Wawelu, oferowane w ramach Festiwalu Krówek, dostępne są w sprzedaży w dedykowanych kartonach na wagę z charakterystyczną festiwalową i łaciatą grafiką, której trudno nie zauważyć oraz w torbach 1 kg. Nietuzinkowy smak Krówki Słony Karmel, który zostanie na stałe w sprzedaży, będzie dodatkowo dostępny w formie wygodnej torebki 250 g.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.