Komunikaty PR

Słodki przepis na aktywny wieczór

2020-04-29  |  13:30
Biuro prasowe

Ulubiony serial, lektura, a może gra? Aktywności, które umilają wolny czas, spędzony we własnym kącie jest wiele. Do pełnego czerpania radości z tych chwil niezbędne jest jednak słodkie, małe co nieco! Dla wszystkich łasuchów Perfetti Van Melle przygotowało uwodzące smakiem nowości.

Trendy zmieniają się tak szybko, że czasami aż trudno nadążyć za potrzebami konsumentów. Na szczęście, jedno pozostaje niezmienne – ukochane i sprawdzone marki, po które według danych Biostat sięga aż 87 proc. badanych. Na zaufanie do określonego brandu składają się wysoka jakość produktów, rekomendacje oraz wieloletnia tradycja. Czynniki te dodatkowo podtrzymuje reklama, która nie tylko przypomina o marce, ale również – wskazuje jej wartości. Największą popularnością cieszą się wśród konsumentów marki, które istnieją na rynku od pokoleń. Ludzie z reguły nie lubią podejmować ryzyka i w sytuacji, gdy muszą dokonać wyboru pomiędzy tym, co znane, a nieznane – najczęściej decydują się na to pierwsze. Ten mechanizm często funkcjonuje również podczas zakupów. Klienci sięgają po produkty firm, z którymi mieli już styczność i chętnie próbują wprowadzanych przez nie nowości. Słodkie smakołyki odgrywają istotną rolę w codziennym życiu, szczególnie w naszej nowej rzeczywistości. Spędzając czas w domu konsumenci szukają pomysłów na różnorodne aktywności, podczas których drobne przekąski to absolutne „must have”. Słodycze są nieocenione także dla rodziców, którzy aktualnie więcej czasu spędzają ze swoimi dziećmi. Ulubione smakołyki stają się więc nie tylko elementem urozmaicającym dzień, ale mogą być wykorzystywane jako drobne nagrody w tak popularnych ostatnio domowych zawodach, konkursach i zabawach rozwijających w najmłodszych różnorodne umiejętności. W czołówce ulubionych produktów wszystkich pokoleń Polaków nieustannie pozostają słodkości od Perfetti Van Melle, które idealnie umilą codzienne oglądanie seriali, czytanie książek, czy rodzinne rywalizacje przy grach planszowych.   

Błogie lenistwo na kanapie

Właśnie teraz stałym punktem wieczornej rozrywki jest seans filmowy w domowym zaciszu. Podczas śledzenia losów bohaterów, każdy z nas chętnie sięga po słodkie przekąski. - W różnorodnej ofercie słodyczy marki Mentos konsumenci znajdą warianty owocowe, miętowe (odświeżające), a także przygotowane z myślą o nastolatkach, np. kwaśne. Nie zapominamy też o nowościach. Mówiąc o nich trudno nie wspomnieć o Mentos Grapefruit, nowej, limitowanej edycji klasycznych cukierków do żucia o smaku popularnych cytrusów, które w marcu trafiły na sklepowe półki - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. Mentos Grapefruit to połączenie soczyście owocowej nuty z delikatną kwaskowatą goryczką. Ten wyjątkowy smak świetnie sprawdzi się w naszej nowej rzeczywistości bo błyskawicznie przywodzi na myśl słońce, którego wszystkim obecnie brakuje.   

Chwila dla siebie z lekturą

Wolny czas przed ekranem może zastąpić fotel i książka. Kryminał, powieść, reportaż podróżniczy – którą historię wybierzesz? Czytanie to aktywność, która uspokaja i pozwala zebrać myśli w domowym zaciszu. Podczas lektury rośnie ciekawość… i apetyt. Warto sięgnąć wówczas po gumy do żucia, które zajmą naszą uwagę, a dodatkowo pomogą utrzymać świeży oddech i zdrowy uśmiech oraz poprawią koncentrację. W ofercie Perfetti Van Melle każdy znajdzie swój ulubiony smak gum do żucia – od miętowych po owocowe. Do tego można je żuć bez obawy o dietę – Mentos Pure Fresh nie zawierają cukru.

Coś dla małych i dużych

Dla nastoletnich zawodników Perfetti Van Melle przygotował gumę Mentos Sour Strawberry. To pierwsza kwaśna guma do żucia od Mentos, dostępna jedynie w Polsce. Pod jej charakterystyczną kwaśną skorupką, kryje się truskawkowa esencja. Nowość dostępna jest w rolce oraz kieszonkowej, niezwykle poręcznej butelce przygotowanej z myślą o nastoletnich konsumentach. Ich uwagę z pewnością przyciągnie nie tylko sam format, ale także wyjątkowa i unikalna szata graficzna produktu oraz jego niższa cena.

Czas spędzony w domu może być przyjemny. Bez względu na aktywności, które wybieramy warto ich realizację umilić, sięgając po ulubione produkty i słodkie przekąski. Dla Polaków są one niezmiennie synonimem przyjemności i antidotum na gorsze dni. W końcu – ulubione smakołyki potrafią błyskawicznie poprawić nastrój.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.