Komunikaty PR

Słodki przepis na aktywny wieczór

2020-04-29  |  13:30
Biuro prasowe

Ulubiony serial, lektura, a może gra? Aktywności, które umilają wolny czas, spędzony we własnym kącie jest wiele. Do pełnego czerpania radości z tych chwil niezbędne jest jednak słodkie, małe co nieco! Dla wszystkich łasuchów Perfetti Van Melle przygotowało uwodzące smakiem nowości.

Trendy zmieniają się tak szybko, że czasami aż trudno nadążyć za potrzebami konsumentów. Na szczęście, jedno pozostaje niezmienne – ukochane i sprawdzone marki, po które według danych Biostat sięga aż 87 proc. badanych. Na zaufanie do określonego brandu składają się wysoka jakość produktów, rekomendacje oraz wieloletnia tradycja. Czynniki te dodatkowo podtrzymuje reklama, która nie tylko przypomina o marce, ale również – wskazuje jej wartości. Największą popularnością cieszą się wśród konsumentów marki, które istnieją na rynku od pokoleń. Ludzie z reguły nie lubią podejmować ryzyka i w sytuacji, gdy muszą dokonać wyboru pomiędzy tym, co znane, a nieznane – najczęściej decydują się na to pierwsze. Ten mechanizm często funkcjonuje również podczas zakupów. Klienci sięgają po produkty firm, z którymi mieli już styczność i chętnie próbują wprowadzanych przez nie nowości. Słodkie smakołyki odgrywają istotną rolę w codziennym życiu, szczególnie w naszej nowej rzeczywistości. Spędzając czas w domu konsumenci szukają pomysłów na różnorodne aktywności, podczas których drobne przekąski to absolutne „must have”. Słodycze są nieocenione także dla rodziców, którzy aktualnie więcej czasu spędzają ze swoimi dziećmi. Ulubione smakołyki stają się więc nie tylko elementem urozmaicającym dzień, ale mogą być wykorzystywane jako drobne nagrody w tak popularnych ostatnio domowych zawodach, konkursach i zabawach rozwijających w najmłodszych różnorodne umiejętności. W czołówce ulubionych produktów wszystkich pokoleń Polaków nieustannie pozostają słodkości od Perfetti Van Melle, które idealnie umilą codzienne oglądanie seriali, czytanie książek, czy rodzinne rywalizacje przy grach planszowych.   

Błogie lenistwo na kanapie

Właśnie teraz stałym punktem wieczornej rozrywki jest seans filmowy w domowym zaciszu. Podczas śledzenia losów bohaterów, każdy z nas chętnie sięga po słodkie przekąski. - W różnorodnej ofercie słodyczy marki Mentos konsumenci znajdą warianty owocowe, miętowe (odświeżające), a także przygotowane z myślą o nastolatkach, np. kwaśne. Nie zapominamy też o nowościach. Mówiąc o nich trudno nie wspomnieć o Mentos Grapefruit, nowej, limitowanej edycji klasycznych cukierków do żucia o smaku popularnych cytrusów, które w marcu trafiły na sklepowe półki - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. Mentos Grapefruit to połączenie soczyście owocowej nuty z delikatną kwaskowatą goryczką. Ten wyjątkowy smak świetnie sprawdzi się w naszej nowej rzeczywistości bo błyskawicznie przywodzi na myśl słońce, którego wszystkim obecnie brakuje.   

Chwila dla siebie z lekturą

Wolny czas przed ekranem może zastąpić fotel i książka. Kryminał, powieść, reportaż podróżniczy – którą historię wybierzesz? Czytanie to aktywność, która uspokaja i pozwala zebrać myśli w domowym zaciszu. Podczas lektury rośnie ciekawość… i apetyt. Warto sięgnąć wówczas po gumy do żucia, które zajmą naszą uwagę, a dodatkowo pomogą utrzymać świeży oddech i zdrowy uśmiech oraz poprawią koncentrację. W ofercie Perfetti Van Melle każdy znajdzie swój ulubiony smak gum do żucia – od miętowych po owocowe. Do tego można je żuć bez obawy o dietę – Mentos Pure Fresh nie zawierają cukru.

Coś dla małych i dużych

Dla nastoletnich zawodników Perfetti Van Melle przygotował gumę Mentos Sour Strawberry. To pierwsza kwaśna guma do żucia od Mentos, dostępna jedynie w Polsce. Pod jej charakterystyczną kwaśną skorupką, kryje się truskawkowa esencja. Nowość dostępna jest w rolce oraz kieszonkowej, niezwykle poręcznej butelce przygotowanej z myślą o nastoletnich konsumentach. Ich uwagę z pewnością przyciągnie nie tylko sam format, ale także wyjątkowa i unikalna szata graficzna produktu oraz jego niższa cena.

Czas spędzony w domu może być przyjemny. Bez względu na aktywności, które wybieramy warto ich realizację umilić, sięgając po ulubione produkty i słodkie przekąski. Dla Polaków są one niezmiennie synonimem przyjemności i antidotum na gorsze dni. W końcu – ulubione smakołyki potrafią błyskawicznie poprawić nastrój.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.