Słodki upominek na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Pierwsza Komunia Święta to ważny moment w życiu każdego dziecka, nie tylko ze względu na podniosłą atmosferę całego wydarzenia, ale także wyczekiwane prezenty. Od kilku lat wśród tych najbardziej pożądanych nadal znajduje się gotówka, która najchętniej wręczana jest w towarzystwie czegoś słodkiego. I właśnie z tego względu marki Solidarność oraz Goplana przygotowały specjalną, bezalkoholową ofertę okazjonalnych słodyczy, doskonale podkreślających wyjątkowość tej chwili. Wśród nich znajdują się bomboniery L’amour, Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w nowych, tematycznych opakowaniach.
Zaczyna się sezon komunijny, a wraz z nim czas na wybieranie prezentów. Oprócz popularnej w tym roku elektroniki, biżuterii czy sprzętu sportowego, gotówka wciąż jest cenionym upominkiem. Według raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne wyzwania 2023” niemal co trzeci Polak obecnie przeznaczyłby na tzw. kopertę od 301 do 500 zł. Na drugim miejscu znalazł się przedział w granicach od 701 do 1000 zł. Jednak, aby nie obdarować dziecka wyłącznie pieniędzmi warto dołączyć do nich coś słodkiego.
W tej roli świetnie sprawdzą się m.in. czekoladki od marki Solidarność w specjalnych owijkach z wizerunkami dziewczynki i chłopca, a także galaretki Mella od Goplany. Wszystkie produkty odznaczają się elegancką, minimalistyczną grafiką w jasnych kolorach z delikatnym motywem kwiatowym, dzięki czemu stanowią niezwykle gustowny dodatek do każdego prezentu.
Tegoroczna oferta komunijna od firmy Colin:
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność – wyborne praliny z kremowymi, bezalkoholowymi nadzieniami w 8 smakach w aksamitnej czekoladzie deserowej i mlecznej,
- L’amour Solidarność – edycja limitowana klasycznych pralin w 10 smakach z wysoką, 60% zawartością czekolady,
- Galaretki Mella Goplana o smaku pomarańczowym - łakocie w formie podłużnych galaretek w deserowej czekoladzie, które zachwycają wyglądem i pysznym owocowym smakiem.
Produkty z komunijnej oferty sezonowej są dostępne sprzedaży od kwietnia br.
Producent: Colian sp. z o. o.
- Praliny L’amour, Solidarność, 165 g, sugerowana cena det. ok. 19,90 zł
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność, 238 g, sugerowana cena det. ok. 28,90 zł
- Galaretki Mella o smaku pomarańczowym, Goplana, 190 g, sugerowana cena det. ok. 9,90 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.