Komunikaty PR

Słodki upominek na Dzień Mamy

2024-05-24  |  10:45
Biuro prasowe

26 maja to doskonała okazja, by wyrazić miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Według raportu „Dzień Matki – zakupowe preferencje”, 60 proc. badanych regularnie wręcza prezenty swoim mamom, wybierając kwiaty, kosmetyki, ubrania czy biżuterię. Warto jednak wzbogacić te tradycyjne podarunki o coś słodkiego, na przykład eleganckie bombonierki marki Solidarność.

Zbliża się jeden z najważniejszych dni w roku – Dzień Matki, który w naszym kraju obchodzi ponad połowa społeczeństwa. Z tego prawie 60 proc. planuje sprawić swojej mamie drobny upominek. Wśród tych najpopularniejszych, jak co roku, królują kwiaty, biżuteria oraz perfumy. To również moment, w którym co piąta osoba spędzi ten czas na uroczystym obiedzie w domu. W końcu to właśnie wspólne chwile są najcenniejsze i sprawiają największą radość. A jeśli pragniemy podkreślić te uczucia prezentem, do życzeń, bukietu róż czy eleganckich kolczyków, warto dodać coś słodkiego, co uczyni ten dzień jeszcze bardziej wyjątkowym. W tej roli świetnie sprawdzą się ulubione czekoladki Polaków od marki Solidarność, dostępne w eleganckich bombonierach.

  • Śliwka Nałęczowska, Solidarność - połączenie szlachetnej deserowej czekolady, aksamitnego kakaowego kremu i soczystej polskiej śliwki, które razem tworzą niepowtarzalną kompozycję smaków,
  • Złota Wiśnia, Solidarność - czekoladki z alkoholizowaną wiśnią zanurzoną w likierze, otulone deserową czekoladą - prawdziwa gratka dla koneserów,
  • Złoty Orzech, Solidarność - smakowita przekąska, która zachwyci każde podniebienie. Serce z orzecha laskowego zatopione jest w kremie orzechowym i oblane aksamitną czekoladą,
  • Czekoladowe Tajemnice, Solidarność – wyborne praliny z kremowymi, bezalkoholowymi nadzieniami w 8 smakach w aksamitnej czekoladzie deserowej i mlecznej,
  • L’amour, Solidarność – wyjątkowe praliny w 10 smakach z wysoką, 60 proc. zawartością czekolady.

Produkty dostępne są sprzedaży w sklepach internetowych oraz stacjonarnych na terenie całej Polski.

Producent: Colian sp. z o. o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.