Słodkości i kwiaty na Dzień Kobiet w Lidl Polska
Święto, które obchodzimy 8 marca to doskonała okazja, aby wyrazić wdzięczność i miłość wobec wszystkich kobiet w naszym życiu – otoczyć je uwagą, docenić codzienny trud i podziękować za obecność. Lidl Polska wie, jak ważne są takie gesty, dlatego od poniedziałku 4 marca, w ofercie sklepu można znaleźć wyjątkowe propozycje kwiatów, które będą się dobrze komponować ze słodkim upominkiem. Natomiast dla miłośniczek pielęgnacji, sieć proponuje kosmetyki do domowego spa.
Kwiaty jako wyraz troski i subtelnej elegancji stanowią niezapomniany dodatek do celebracji Dnia Kobiet, stając się symbolem tego święta. Dlatego już od poniedziałku, 4 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić kompozycje kwiatowe w atrakcyjnych cenach. Dwukolorowe różyczki (28,99 zł/szt.), azalie w ceramicznej donicy (24,99 zł/szt.), azalie na pniu (19,99 zł/szt.), orchidee (19,99 zł/szt.) czy frizee lub guzmanie (22,99 zł/szt.) – są to propozycje kwitnące, które dzięki odpowiedniej pielęgnacji zachowają swoją świeżość i piękno na dłużej. Ale to nie koniec! Storczyki, znane ze swojej wyjątkowej urody i elegancji, są niezwykle popularnymi kwiatami, które zdobią wiele wnętrz i są często wybierane jako prezent. W sklepach Lidl Polska od poniedziałku można dostać różne rodzaje storczyków pochodzących z polskich hodowli – storczyk wianuszek (59,99 zł/szt.), z fitonią w szkle (59,99 zł/szt.), dwupędowy premium (46,99 zł/szt.) czy dwupędowy mini (37,99 zł/szt.). Ich długowieczność sprawia, że mogą być trwałym elementem dekoracyjnym w domu lub biurze, przypominając o tej wyjątkowej okazji. Co więcej, z aplikacją Lidl Plus za drugi, tańszy lub w tej samej cenie storczyk zapłacimy 50%[1] taniej.
Wszystkiego najsłodszego
Czy to w formie czekoladowych pralinek, kawałka pysznego ciasta, czy ulubionej słodkiej przekąski – słodycze mają magiczną zdolność osładzania nawet najbardziej wymagającej chwili. Dlatego od poniedziałku, 4 marca, do piątku, 8 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić wybrane praliny podwójnie. A dlaczego? Ponieważ za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt zapłacimy 60%[2] taniej.
Dzień Kobiet to nie tylko okazja do obdarowywania prezentami, ale także do dzielenia się czasem z ważnymi dla nas osobami. Podczas romantycznego spotkania z ukochaną lub w gronie przyjaciółek – istnieje wiele sposobów na umilenie sobie tego szczególnego czasu. Na tę okazję Lidl Polska poleca lody Willisch w kubku (19,99 zł/465 ml/opak.) o smaku solonego karmelu z brownie lub ciasta bananowego z marakują czy litrowe lody Bon Gelati – za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt, zapłacimy 40% mniej (promocja obowiązuje w dniach 4-6 marca). A dla wszystkich miłośniczek czekolady sieć proponuje czekolady Superieur (6,49 zł/150 g/opak.) czy karmelowe, klasyczne lub malinowe gorzkie z 70% kakao (6,49 zł/125 g/opak.). Jeżeli chodzi o idealny dodatek do deserów, Lidl Polska proponuje mrożone maliny w czekoladzie (9,99 zł/150 g/opak.). Natomiast ze sklepowych nowości warto spróbować Pralin Dark lub Cherry Berry (7,99 zł/114-117 g/opak.).
Rytuał piękna
Wieczorna maseczka, masaż twarzy czy kąpiel w aromatycznych zapachach… To czasem wszystko, czego potrzeba kobiecie do szczęścia po ciężkim dniu. Dlatego od poniedziałku w sklepach Lidl Polska można kupić maskę do twarzy na tkaninie (4,99 zł/szt.) lub 3-pak maseczek z zieloną herbatą w płachcie (14,99 zł/zestaw), które będą odpowiednie na twarz, dłonie oraz stopy. Sieć proponuje także maskę pod oczy, na usta lub do twarzy (2,29 zł/szt./opak.) oraz hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem i złotem (23,99 zł/60 szt./opak.). A kiedy skóra już będzie odpowiednio nawilżona, warto zadbać o masaż rollerem z zielonego jadeitu (12,99 zł/szt.) lub kamieniem gua sha (8,99 zł/szt./opak.). Co więcej? Aromatyczna kąpiel! W Lidl Polska można w supercenach kupić produkty marki Ziaja – żel 3 w 1 do mycia twarzy, ciała i włosów (11,99 zł/500 ml/opak.) czy nawilżające serum do ciała lub peeling gruboziarnisty (19,99 zł/ 400 ml, 300 ml/opak.). Natomiast marka Treaclemoon prezentuje nowość w sklepach sieci – żel pod prysznic (15,99 zł/500 ml/opak.) o różnorodnych zapachach.
Zajrzyj do sklepów Lidl Polska, odkryj wyjątkowe propozycje produktów na Dzień Kobiet i znajdź inspirację już dziś – bo piękne gesty zaczynają się od małych radości!
[1] Limit: 4 szt. na kupon. Każda kolejna sztuka będzie sprzedawana w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją. Szczegóły promocji dostępne w aplikacji Lidl Plus.
[2] Lista produktów objętych promocją dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie www.lidl.pl

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.