Słodkości i kwiaty na Dzień Kobiet w Lidl Polska
Święto, które obchodzimy 8 marca to doskonała okazja, aby wyrazić wdzięczność i miłość wobec wszystkich kobiet w naszym życiu – otoczyć je uwagą, docenić codzienny trud i podziękować za obecność. Lidl Polska wie, jak ważne są takie gesty, dlatego od poniedziałku 4 marca, w ofercie sklepu można znaleźć wyjątkowe propozycje kwiatów, które będą się dobrze komponować ze słodkim upominkiem. Natomiast dla miłośniczek pielęgnacji, sieć proponuje kosmetyki do domowego spa.
Kwiaty jako wyraz troski i subtelnej elegancji stanowią niezapomniany dodatek do celebracji Dnia Kobiet, stając się symbolem tego święta. Dlatego już od poniedziałku, 4 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić kompozycje kwiatowe w atrakcyjnych cenach. Dwukolorowe różyczki (28,99 zł/szt.), azalie w ceramicznej donicy (24,99 zł/szt.), azalie na pniu (19,99 zł/szt.), orchidee (19,99 zł/szt.) czy frizee lub guzmanie (22,99 zł/szt.) – są to propozycje kwitnące, które dzięki odpowiedniej pielęgnacji zachowają swoją świeżość i piękno na dłużej. Ale to nie koniec! Storczyki, znane ze swojej wyjątkowej urody i elegancji, są niezwykle popularnymi kwiatami, które zdobią wiele wnętrz i są często wybierane jako prezent. W sklepach Lidl Polska od poniedziałku można dostać różne rodzaje storczyków pochodzących z polskich hodowli – storczyk wianuszek (59,99 zł/szt.), z fitonią w szkle (59,99 zł/szt.), dwupędowy premium (46,99 zł/szt.) czy dwupędowy mini (37,99 zł/szt.). Ich długowieczność sprawia, że mogą być trwałym elementem dekoracyjnym w domu lub biurze, przypominając o tej wyjątkowej okazji. Co więcej, z aplikacją Lidl Plus za drugi, tańszy lub w tej samej cenie storczyk zapłacimy 50%[1] taniej.
Wszystkiego najsłodszego
Czy to w formie czekoladowych pralinek, kawałka pysznego ciasta, czy ulubionej słodkiej przekąski – słodycze mają magiczną zdolność osładzania nawet najbardziej wymagającej chwili. Dlatego od poniedziałku, 4 marca, do piątku, 8 marca, w sklepach Lidl Polska można kupić wybrane praliny podwójnie. A dlaczego? Ponieważ za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt zapłacimy 60%[2] taniej.
Dzień Kobiet to nie tylko okazja do obdarowywania prezentami, ale także do dzielenia się czasem z ważnymi dla nas osobami. Podczas romantycznego spotkania z ukochaną lub w gronie przyjaciółek – istnieje wiele sposobów na umilenie sobie tego szczególnego czasu. Na tę okazję Lidl Polska poleca lody Willisch w kubku (19,99 zł/465 ml/opak.) o smaku solonego karmelu z brownie lub ciasta bananowego z marakują czy litrowe lody Bon Gelati – za drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt, zapłacimy 40% mniej (promocja obowiązuje w dniach 4-6 marca). A dla wszystkich miłośniczek czekolady sieć proponuje czekolady Superieur (6,49 zł/150 g/opak.) czy karmelowe, klasyczne lub malinowe gorzkie z 70% kakao (6,49 zł/125 g/opak.). Jeżeli chodzi o idealny dodatek do deserów, Lidl Polska proponuje mrożone maliny w czekoladzie (9,99 zł/150 g/opak.). Natomiast ze sklepowych nowości warto spróbować Pralin Dark lub Cherry Berry (7,99 zł/114-117 g/opak.).
Rytuał piękna
Wieczorna maseczka, masaż twarzy czy kąpiel w aromatycznych zapachach… To czasem wszystko, czego potrzeba kobiecie do szczęścia po ciężkim dniu. Dlatego od poniedziałku w sklepach Lidl Polska można kupić maskę do twarzy na tkaninie (4,99 zł/szt.) lub 3-pak maseczek z zieloną herbatą w płachcie (14,99 zł/zestaw), które będą odpowiednie na twarz, dłonie oraz stopy. Sieć proponuje także maskę pod oczy, na usta lub do twarzy (2,29 zł/szt./opak.) oraz hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem i złotem (23,99 zł/60 szt./opak.). A kiedy skóra już będzie odpowiednio nawilżona, warto zadbać o masaż rollerem z zielonego jadeitu (12,99 zł/szt.) lub kamieniem gua sha (8,99 zł/szt./opak.). Co więcej? Aromatyczna kąpiel! W Lidl Polska można w supercenach kupić produkty marki Ziaja – żel 3 w 1 do mycia twarzy, ciała i włosów (11,99 zł/500 ml/opak.) czy nawilżające serum do ciała lub peeling gruboziarnisty (19,99 zł/ 400 ml, 300 ml/opak.). Natomiast marka Treaclemoon prezentuje nowość w sklepach sieci – żel pod prysznic (15,99 zł/500 ml/opak.) o różnorodnych zapachach.
Zajrzyj do sklepów Lidl Polska, odkryj wyjątkowe propozycje produktów na Dzień Kobiet i znajdź inspirację już dziś – bo piękne gesty zaczynają się od małych radości!
[1] Limit: 4 szt. na kupon. Każda kolejna sztuka będzie sprzedawana w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją. Szczegóły promocji dostępne w aplikacji Lidl Plus.
[2] Lista produktów objętych promocją dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie www.lidl.pl
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.