Komunikaty PR

Smacznych świąt z bakaliami KRESTO

2024-12-18  |  16:00
Biuro prasowe

Suszone owoce i chrupkie orzechy są nieodłącznym elementem bożonarodzeniowych tradycji kulinarnych. Ich bogactwo smaków i wartości odżywczych sprawia, że są niezastąpionym składnikiem wielu potraw, bez których trudno wyobrazić sobie najpyszniejsze święta w roku. Bakalie KRESTO doskonale wpisują się w uroczyste menu, dodając potrawom niepowtarzalnego charakteru.

Ciasta i ciasteczka na Boże Narodzenie

 

Święta Bożego Narodzenia to czas, gdy na stołach królują aromatyczne wypieki. Mak KRESTO jest niezastąpiony w tradycyjnym makowcu czy kutii, z kolei rodzynki KRESTO, zarówno klasyczne, jak i te w wersji Jumbo, dodadzą sernikom niepowtarzalnej słodyczy i zadbają o ich soczystość. Orzechy włoskie KRESTO wzbogacą świąteczne pierniki oraz keksy w chrupiącą nutę, a suszone morele i figi KRESTO doskonale będą komponować się z bakaliowymi ciasteczkami, tworząc niepowtarzalną mieszankę smaków idealną na zimowe wieczory.

 

Wytrawne dania z nutą słodyczy

 

Bakalie doskonale sprawdzają się nie tylko w deserach, ale również w daniach wytrawnych. Orzechy nerkowca KRESTO stanowią idealny dodatek do sałatek czy farszów mięsnych, wzbogacając ich smak i wartość odżywczą. Pestki dyni KRESTO mogą być wykorzystane w daniach z kapusty czy jako posypka do zup kremów, z kolei suszone śliwki KRESTO, dzięki swojemu głębokiemu aromatowi, wspaniale komponują się z duszoną kapustą, pieczeniami i bigosem.

 

Do chrupania między posiłkami

 

W tym wyjątkowym czasie warto zadbać o wartościowe przekąski dla gości. Mieszanka KRESTO, zawierająca mix słonecznika, pestek dyni i orzechów pinii, to smaczna alternatywa dla słodyczy. Może być ona podawana w formie lekkiej przegryzki między posiłkami jako dodatek do sałatek lub składnik świątecznych ciasteczek. To idealna propozycja dla tych, którzy w świątecznym okresie pragną połączyć tradycję z troską o dobre samopoczucie i zdrowe nawyki.

 

Do jedzenia i… ozdoby

 

Bakalie mogą pełnić również funkcję dekoracyjną. Migdały w płatkach czy słupkach KRESTO doskonale nadają się do ozdabiania wypieków, a wiórki kokosowe KRESTO to idealny dodatek do świątecznych ciasteczek lub jako posypka do deserów z egzotyczną nutą. Wykorzystanie chrupiących orzechów i suszonych owoców KRESTO w świątecznych potrawach to doskonały sposób na podkreślenie ich wyjątkowego charakteru i smaku.

 

CENY:

Mak marki KRESTO
Dostępne gramatury: 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 200g – 6,49 zł; 500g – 15,72 zł

 

Rodzynki marki KRESTO
Dostępna gramatura: 100g, 200g, 500g
Sugerowana ceny detaliczne: 100g – 3,19 zł, 200g – 5,89 zł, 500g – 13,99 zł/szt.

 

Orzechy włoskie marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 300g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,89 zł; 200g – 15,19 zł; 300g – 22,69 zł

 

Morele suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 400g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 6,09 zł, 200g – 11,69 zł, 400g – 23,19 zł

 

Figi suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 200g
Sugerowane ceny detaliczne: 200g – 13,59 zł

 

Orzechy nerkowca marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 400g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 9,09 zł; 200 g – 17,49 zł; 400g – 34,79 zł, 500g – 43,29 zł

 

Pestki dyni marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 5,89 zł; 200g – 11,69 zł; 500g – 28,59 zł

 

Śliwki suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 400g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 4,79 zł, 200g – 9,09 zł, 400g – 17,99 zł/szt.

 

KRESTO SŁONECZNIK/DYNIA/ORZ.PINII
Dostępne gramatury: 50 g, 300g
Sugerowane ceny detaliczne: 50g – 3,59 zł, 300g – 18,19 zł

 

Migdały Słupki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 7,99 zł/szt.

 

Migdały Płatki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 150g
Sugerowane ceny detaliczne: 100 g – 7,99 zł, 150g – 11,39 zł/szt.

 

Wiórki kokosowe marki KRESTO
Dostępna gramatura: 100g, 200g
Sugerowana cena detaliczna: 100g – 3,19 zł, 200g – 5,99 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.