Komunikaty PR

Smak i pasja ocenione na pięć gwiazdek

2024-12-04  |  01:00
Biuro prasowe

Tegoroczna edycja warsztatów w Akademii Kulinarnej Amica to czas pełen kulinarnych wyzwań, nowych smaków i inspiracji, które przyciągnęły zarówno początkujących pasjonatów gotowania, jak i bardziej doświadczonych uczestników. Wszystkie miejsca na warsztaty zostały wyprzedane, a opinie uczestników wskazują na ich wyjątkową jakość – Akademia może pochwalić się oceną 5 gwiazdek w Google. Co więcej, wielu uczestników wraca regularnie, co świadczy o tym, że formuła zajęć trafia i spełnia ich oczekiwania.

W ofercie warsztatów znalazły się różnorodne tematy, pozwalające na podróż przez kulinarne tradycje z różnych stron świata. Kuchnia hiszpańska, meksykańska, gruzińska czy wegańska to tylko niektóre z propozycji, które czekały na uczestników. Dzięki pracy w małych grupach uczestnicy mogli liczyć na indywidualne wsparcie doświadczonych szefów i pasjonatów kuchni. Trzygodzinne spotkania pozwalały nie tylko poznać nowe techniki kulinarne, ale także zgłębić tajniki przygotowywania regionalnych potraw, takich jak aromatyczna paella, idealne tacos czy wegańskie dania na bazie sezonowych składników.

– Powracający uczestnicy to dla nas motywacja do dalszej pracy. Cieszymy się, że nasze warsztaty stają się miejscem, gdzie można nie tylko nauczyć się gotowania, poznać najnowsze urządzenia, ale także spotkać ludzi o podobnych pasjach i zainteresowaniach – podkreśla zespół Akademii Kulinarnej Amica. – Wyjątkowe jest także miejsce, w którym odbywają się spotkania. Showroom Amica tworzy unikalną atmosferę, która sprzyja kulinarnym podróżom.

Warsztaty Akademii to także przestrzeń wspólnych doświadczeń i wymiany doświadczeń w przyjaznej, kameralnej atmosferze. W czasie degustacji przygotowanych dań (często zaraz po ich przygotowaniu) można podzielić się spostrzeżeniami dotyczącymi przygotowywania dania. Dla osób, które chcą kontynuować kulinarne przygody w domu, dostępne są ebooki z przepisami, które pozwalają kontynuować eksperymenty kulinarne.

Przyszły rok zapowiada się równie interesująco. Akademia już teraz pracuje nad ofertą kolejnych warsztatów, które ponownie umożliwią uczestnikom odkrywanie nowych smaków i technik kulinarnych. Szczegóły dotyczące terminów i rezerwacji będą dostępne na stronie internetowej Akademii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.