Smak wygranej z M&M’s®
25 kwietnia ruszyła loteria tej kultowej, czekoladowej marki. Na uczestników czekają wyjątkowe nagrody – zarówno pieniężne, jak i w postaci sprzętu elektronicznego. Kup czekoladowe draże M&M’s®, zachowaj paragon, zarejestruj go na stronie i pomóż swojemu szczęściu! Zabawa potrwa do 5 czerwca.
Choć temperatura za oknem stale wzrasta, to marka M&M’s® postanowiła dodatkowo podgrzać atmosferę. Właśnie w tym celu rozpoczęła loterię skierowaną do wszystkich osób pełnoletnich – szansa na zastrzyk gotówki lub nowoczesny sprzęt elektroniczny jest na wyciągnięcie ręki.
Mechanizm loterii jest bardzo prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę M&M’s®, zachować paragon i dokonać wraz z nim rejestracji na dedykowanej stronie mms.pl. Można także skorzystać z kodu QR wydrukowanego na promocyjnym opakowaniu.
Codziennie od 25 kwietnia do 5 czerwca, losowane są nagrody pieniężne o łącznej wartości 2000 zł – 5 wygranych po 200 zł oraz 1 w wysokości 1000 zł. To jednak nie koniec! Raz w tygodniu szczęśliwy fan M&M’s® otrzyma nowoczesny telewizor LG 75” wraz z soundbarem. Jest więc o co grać!
Loteria M&M’s® wspierana jest kampanią reklamową w Internecie.
Połącz pyszną czekoladę ze smakiem wygranej i spróbuj szczęścia w loterii już dziś!
Szczegółowy regulamin „Loterii M&Ms®” znajduje się na stronie mms.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.