Komunikaty PR

Smak wygranej z M&M’s®

2022-05-06  |  13:00
Biuro prasowe

25 kwietnia ruszyła loteria tej kultowej, czekoladowej marki. Na uczestników czekają wyjątkowe nagrody – zarówno pieniężne, jak i w postaci sprzętu elektronicznego. Kup czekoladowe draże M&M’s®, zachowaj paragon, zarejestruj go na stronie i pomóż swojemu szczęściu! Zabawa potrwa do 5 czerwca.


Choć temperatura za oknem stale wzrasta, to marka M&M’s® postanowiła dodatkowo podgrzać atmosferę. Właśnie w tym celu rozpoczęła loterię skierowaną do wszystkich osób pełnoletnich – szansa na zastrzyk gotówki lub nowoczesny sprzęt elektroniczny jest na wyciągnięcie ręki. 

Mechanizm loterii jest bardzo prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę M&M’s®, zachować paragon i dokonać wraz z nim rejestracji na dedykowanej stronie mms.pl. Można także skorzystać z kodu QR wydrukowanego na promocyjnym opakowaniu. 


Codziennie od 25 kwietnia do 5 czerwca, losowane są nagrody pieniężne o łącznej wartości 2000 zł – 5 wygranych po 200 zł oraz 1 w wysokości 1000 zł. To jednak nie koniec! Raz w tygodniu szczęśliwy fan M&M’s® otrzyma nowoczesny telewizor LG 75” wraz z soundbarem. Jest więc o co grać!

Loteria M&M’s® wspierana jest kampanią reklamową w Internecie. 

Połącz pyszną czekoladę ze smakiem wygranej i spróbuj szczęścia w loterii już dziś! 

Szczegółowy regulamin „Loterii M&Ms®” znajduje się na stronie mms.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.