Komunikaty PR

Smakołyki na świąteczny stół od restauratorów Manufaktury

2023-12-12  |  19:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.56 MB )

W wielu domach przygotowania do Świąt idą pełną parą – gruntowne sprzątanie, dekorowanie domu, kupowanie prezentów i oczywiście to, co najbardziej wymagające – gotowanie świątecznych potraw. Ci, którzy w tym roku chcą nieco odjąć sobie pracy, powinni sprawdzić świąteczną ofertę cateringową restauracji w Manufakturze.

W Anatewce specjały kuchni żydowskiej: karp, śledzie w różnych konfiguracjach, ale też makiełki czy sernik paschalny. Restauracja Bawełna jak zawsze, postawiła na dania z twistem – w ich ofercie znajdziecie nie tylko klasyki, ale także nieoczywiste propozycje, takie jak gnocchi con fungi, czyli włoskie kluseczki ziemniaczane z aromatycznym sosem na bazie grzybów leśnych czy ręcznie lepione ravioli z łososiem. Nie zapomnijcie też o propozycjach z Wekowni, dostępnej w Bawełnie i Szpulce, czyli rzemieślniczych wekach. W ofercie m.in. bigos staropolski, polędwiczka z sosie podgrzybkowym czy staropolski pasztet z gęsi. W Galicji zaopatrzycie się w tradycyjne, domowe potrawy: karpia w galarecie, barszcz czerwony z kołdunami czy ręcznie lepione pierogi z kapustą i grzybami. Podobnie w Polce – tam dostaniecie śledzia w korzennej zalewie, karpia na grzybowym pęczaku czy udo gęsi z sosem piernikowym.

Specjały kuchni roślinnej dostarczy Restauracja Zielona. Tam można zamówić m.in. kremową zupę grzybową z miso, selera a’la śledź  w sosie tatarskim czy pasztet z białej fasoli i śliwki. Po niskokaloryczne słodkości skierujcie kroki do Chudego Ciacha. Sernik wegański z powidłami śliwkowymi, tort piernikowy, sernik cynamonowy czy makowiec świąteczny – to tylko kilka fit propozycji. Świąteczne gotowanie chętnie wesprze też Rajskie Manu – u nich zamówicie np. grzybową lub barszcz czerwony, ale też rybę po grecku czy krokiety z kapustą i grzybami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.