Smakowity pomysł na wiosenną przekąskę
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Przed nami coraz cieplejsze i dłuższe dni. Nie dziwi więc, że coraz częściej mamy ochotę na urozmaicenie i wzbogacenie smaku codziennych potraw np. poprzez wykorzystanie sezonowych, kolorowych warzyw. Idealnym rozwiązaniem jest zastosowanie ich w prostej i pysznej wiosennej przekąsce.
Wiosna to także czas kiedy częściej sięgamy po nowe, urozmaicone smaki w kuchni. Przedstawiamy pomysł na apetyczną i nowoczesną przekąskę z… tradycyjną, aromatyczną Musztardą Kielecką. Co ciekawe – jest to jeden z najbardziej cenionych sosów w polskiej kuchni, który pojawił się po raz pierwszy na naszych stołach już 90 lat temu i do dzisiaj cieszy się dużą popularnością. Pomimo to - a może właśnie dzięki temu - to wciąć doskonały i niezastąpiony dodatek do dressingów, wszelkiego typu sałatek oraz przekąsek na zimno, jak i na ciepło.
Banalne i niebanalne jednocześnie
Kanapki to przekąski nie tylko szybkie w przygotowaniu, ale także bardzo uniwersalne. Można tworzyć je na wiele różnych sposobów, dzięki czemu doskonale sprawdzają się praktycznie przy każdej okazji. Na lunch w trakcie pracy, na dłuższą nieobecność w domu czy na… wiosenne wyprawy. O tej porze roku warto wzbogacić je o świeże, kolorowe i niezwykle apetyczne warzywne dodatki. Do przygotowania „wiosennych” kanapek będziemy potrzebowali:
- 150 g ulubionej szynki
- parę liści zielonej sałaty
- 3 bułki
- czerwona cebula
- pomidor
- awokado
- pół łyżki soku z limonki
- 1 mały ząbek czosnku
- sól i pieprz do smaku
- łyżka jogurtu naturalnego
- 2 łyżki Musztardy Kieleckiej delikatesowej
- 1 łyżka miodu
- 1 łyżka soku z cytryny
Bułki przekrajamy na pół. Jako dodatki warto wykorzystać sałatę, pokrojoną szynkę, pomidora i czerwoną cebulę. Kanapki smakują wyśmienicie jeśli przygotujemy do nich guacamole. Na początek dokładnie myjemy awokado, kroimy na pół, wyjmujemy pestkę a miąższ wydrążamy łyżką i przekładamy na płaski talerz. Dokładnie rozgniatamy awokado za pomocą widelca aż powstanie gładka maska. Dodajemy sok z limonki, ząbek czosnku, jogurt naturalny i przyprawiamy solą i pieprzem dla smaku. Całość dokładnie mieszamy i nakładamy na pokrojone bułki. Następnie sięgamy po wcześniej przygotowaną szynkę i warzywa. Na koniec czas przyrządzić sos musztardowo-miodowy. Do małej miseczki dodajemy Musztardę Kielecką delikatesową, miód i sok z cytryny. Mieszamy i polewamy górną warstwę bułki po czym „zamykamy” drugą połówką pieczywa.
Sugerowana cena Musztarda Kielecka delikatesowa: ok. 3 zł brutto / 190 g

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.