Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor
Snickers® na nowo przypomina nam, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest już widoczna w aż 16 miastach w Polsce oraz w 6 najbardziej znanych zimowych kurortach. W ramach działań można zobaczyć również materiał powstały ze zwyciężczynią konkursu – „Influencer Snickers®”.
Ferie zimowe to dla wielu jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów. W 2023 roku na wyjeździe spędziło je 25% Polaków[1], a w tym sezonie na wypoczynek poza swoimi czterema ścianami postawi aż 53% badanych. Najpopularniejszym kierunkiem niezmiennie pozostają górskie kurorty, do których wybiera się 6 na 10 ankietowanych[2]. Marka Snickers® już po raz trzeci będzie przypominać wyjazdowiczom, że zimą „głodni nie są sobą” oraz, że batona Snickers® warto zabrać ze sobą na drogę.
Kampania Snickers® jest już widoczna w popularnych górskich miejscowościach – Krynicy Zdroju, Zakopanem, Małym Cichym, Rusinie, Suchem oraz Białce Tatrzańskiej. Kreacje OOH z kultowym hasłem „Głodny nie jesteś sobą” są widoczne na stokach narciarskich oraz na wyciągach krzesełkowych.
Marka nie zapomina również o tych, którzy zimę spędzają w mieście. Za pośrednictwem nośników DOOH, kampania jest obecna w salonikach prasowych, galeriach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na ulicach największych polskich aglomeracji, zachęcając konsumentów do pozostawania sobą w zimowym pędzie. Akcja dodatkowo wspierana jest również działaniami digital.
Częścią działań marki jest również materiał z udziałem zwyciężczyni konkursu „Influencer Snickers®” realizowanego w listopadzie 2023 roku.
[1] Quality Watch na zlecenie BIG InfoMonitor, Plany Polaków dotyczące zimowego wypoczynku, przeprowadzone na próbie 1060 dorosłych Polaków techniką CAWI, 6-9 stycznia 2023 r.
[2] Polska Organizacja Turystyczna, przeprowadzone na próbie 1020 Polaków techniką CAWI, 9.11-5.12 2023.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.