Komunikaty PR

Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor

2024-02-01  |  10:00
Biuro prasowe

 

Snickers® na nowo przypomina nam, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest już widoczna w aż 16 miastach w Polsce oraz w 6 najbardziej znanych zimowych kurortach. W ramach działań można zobaczyć również materiał powstały ze zwyciężczynią konkursu – „Influencer Snickers®”.   

Ferie zimowe to dla wielu jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów. W 2023 roku na wyjeździe spędziło je 25% Polaków[1], a w tym sezonie na wypoczynek poza swoimi czterema ścianami postawi aż 53% badanych. Najpopularniejszym kierunkiem niezmiennie pozostają górskie kurorty, do których wybiera się 6 na 10 ankietowanych[2]. Marka Snickers® już po raz trzeci będzie przypominać wyjazdowiczom, że zimą „głodni nie są sobą” oraz, że batona Snickers® warto zabrać ze sobą na drogę.  

Kampania Snickers® jest już widoczna w popularnych górskich miejscowościach – Krynicy Zdroju, Zakopanem, Małym Cichym, Rusinie, Suchem oraz Białce Tatrzańskiej. Kreacje OOH z kultowym hasłem „Głodny nie jesteś sobą” są widoczne na stokach narciarskich oraz na wyciągach krzesełkowych.

Marka nie zapomina również o tych, którzy zimę spędzają w mieście. Za pośrednictwem nośników DOOH, kampania jest obecna w salonikach prasowych, galeriach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na ulicach największych polskich aglomeracji, zachęcając konsumentów do pozostawania sobą w zimowym pędzie. Akcja dodatkowo wspierana jest również działaniami digital.

Częścią działań marki jest również materiał z udziałem zwyciężczyni konkursu „Influencer Snickers®” realizowanego w listopadzie 2023 roku.

 

[1] Quality Watch na zlecenie BIG InfoMonitor, Plany Polaków dotyczące zimowego wypoczynku, przeprowadzone na próbie 1060 dorosłych Polaków techniką CAWI, 6-9 stycznia 2023 r.

[2] Polska Organizacja Turystyczna, przeprowadzone na próbie 1020 Polaków techniką CAWI, 9.11-5.12 2023.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.