Komunikaty PR

Sos Kielecki chrzanowy – wyrazisty dodatek

2023-01-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Czasami szukamy oryginalnych, nowych dodatków, aby podkreślić smak potraw. Okazuje się jednak, że najlepsze rozwiązania są obecne w polskiej kuchni od wielu lat. Właśnie tak jest z chrzanem. Jego charakterystyczny smak i niezwykły aromat został zamknięty przez  Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” w małym słoiczku Sosu  Kieleckiego chrzanowego.

Nie jest jednoznacznie dowiedzione skąd chrzan znalazł się na polskich ziemiach. Przypuszcza się, że mógł trafić do Polski ze wschodnich terenów bądź z obszaru Morza Śródziemnego. Wiadomo, że szerzej w naszym kraju został poznany i doceniony prawdopodobnie w okresie średniowiecza. Wykorzystywany był wówczas nie tylko jako przyprawa, ale również jako środek leczniczy – zewnętrznie m.in. w bólach różnego pochodzenia (w formie okładów) oraz wewnętrznie jako lek na dolegliwości trawienne.

Obecnie kojarzy nam się przede wszystkim z kuchnią. W naszej kulinarnej tradycji dominują potrawy, które w większości bazują na różnego rodzaju mięsach – pieczonych, gotowanych czy smażonych. Często potrzebują one „wzmocnienia”. Soczysty schab ze śliwką czy też pasztet smakują zdecydowanie ciekawiej w towarzystwie Sosu Kieleckiego chrzanowego. Doskonale sprawdzi się także jako sos do sałatek, znakomicie podkreśli smak ryb i jajek czy idealnie skomponuje się z deską serów i wędlin.

Sos Kielecki chrzanowy WSP „Społem” dzięki dużej (8,5%) zawartości chrzanu wyróżnia się charakterystycznym smakiem i bogatym aromatem. Jest wyrazisty, ale nie ostry. Wyróżnia go także jednolita konsystencja i jasna, apetyczna barwa. Sos Kielecki chrzanowy to niezwykle interesująca propozycja na naszym rynku.

Sugerowana cena Sosu Kieleckiego chrzanowego: 4,20 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.