Komunikaty PR

Sos Kielecki chrzanowy – wyrazisty dodatek

2023-01-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Czasami szukamy oryginalnych, nowych dodatków, aby podkreślić smak potraw. Okazuje się jednak, że najlepsze rozwiązania są obecne w polskiej kuchni od wielu lat. Właśnie tak jest z chrzanem. Jego charakterystyczny smak i niezwykły aromat został zamknięty przez  Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” w małym słoiczku Sosu  Kieleckiego chrzanowego.

Nie jest jednoznacznie dowiedzione skąd chrzan znalazł się na polskich ziemiach. Przypuszcza się, że mógł trafić do Polski ze wschodnich terenów bądź z obszaru Morza Śródziemnego. Wiadomo, że szerzej w naszym kraju został poznany i doceniony prawdopodobnie w okresie średniowiecza. Wykorzystywany był wówczas nie tylko jako przyprawa, ale również jako środek leczniczy – zewnętrznie m.in. w bólach różnego pochodzenia (w formie okładów) oraz wewnętrznie jako lek na dolegliwości trawienne.

Obecnie kojarzy nam się przede wszystkim z kuchnią. W naszej kulinarnej tradycji dominują potrawy, które w większości bazują na różnego rodzaju mięsach – pieczonych, gotowanych czy smażonych. Często potrzebują one „wzmocnienia”. Soczysty schab ze śliwką czy też pasztet smakują zdecydowanie ciekawiej w towarzystwie Sosu Kieleckiego chrzanowego. Doskonale sprawdzi się także jako sos do sałatek, znakomicie podkreśli smak ryb i jajek czy idealnie skomponuje się z deską serów i wędlin.

Sos Kielecki chrzanowy WSP „Społem” dzięki dużej (8,5%) zawartości chrzanu wyróżnia się charakterystycznym smakiem i bogatym aromatem. Jest wyrazisty, ale nie ostry. Wyróżnia go także jednolita konsystencja i jasna, apetyczna barwa. Sos Kielecki chrzanowy to niezwykle interesująca propozycja na naszym rynku.

Sugerowana cena Sosu Kieleckiego chrzanowego: 4,20 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.