Komunikaty PR

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

2024-04-30  |  11:00
Biuro prasowe

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w tych zastosowaniach, dając gwarancję wyśmienitego smaku i kulinarnego sukcesu.

Jogurt typu greckiego 0 % tłuszczu OSM Piątnica to naturalnie gęsty, kremowy i bogaty w pożywne białko produkt. Wytwarzany jest na bazie najwyższej jakości mleka, ma prosty skład i pyszny smak. Doskonale sprawdzi się jako baza do popularnego sosu tzatziki oraz jako dodatek do sałatek czy świeżych owoców.

Jogurt naturalny z Piątnicy zawiera jedynie mleko i żywe kultury bakterii jogurtowych. Wyróżnia się kremową konsystencją i wyjątkowo delikatnym smakiem. Jogurt naturalny dostarcza pełnowartościowego białka oraz wapnia. To pyszna i zdrowa przekąska na każdą porę dnia. Smakuje wyśmienicie bez żadnych dodatków, jedzony bezpośrednio z kubeczka, ale idealnie sprawdza się również do przygotowania lekkich dressingów, sałatek czy sosów.

Twój Smak Aksamitny klasyczny z Piątnicy to doskonały serek o naturalnym smaku i gładkiej konsystencji. Idealnie się rozsmarowuje. Wytwarzany jest z najwyższej jakości mleka z lokalnych gospodarstw. Znakomicie sprawdza się na kanapkach – solo lub z ulubionymi dodatkami. Wspaniały także do warzywnych past.

Twój Smak naturalny OSM Piątnica to znakomity serek do smarowania, który wyróżnia się kremową konsystencją oraz prostym, naturalnym składem. Doskonale się rozsmarowuje, ale jednocześnie jest odpowiednio kruchy. Idealny na kanapki oraz do przygotowania dipów czy kremowych past.

Śmietana 12% OSM Piątnica jest gęsta i delikatna w smaku. Znakomicie sprawdza się do dań na zimno i na gorąco. Niezastąpiona do mizerii, sałatek, sosów i zup, ale także lekkich dressingów, które podkreślą smak grillowanych potraw.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.