Komunikaty PR

Spółka Makłowicz i Synowie wchodzi na polski rynek

2023-03-07  |  14:00
Biuro prasowe

W poniedziałek, 06.03 został podpisany dokument, na mocy którego powołana do życia zostaje spółka Makłowicz i Synowie. Joint venture powstał w wyniku współpracy rodzin Makłowicz i Szataniak, za którymi stoi firma Propinquus oraz Grupa Kapitałowa Pamapol.

 

Nowa spółka wprowadzi wkrótce na polski rynek wysokiej jakości produkty spożywcze pod marką Makłowicz i Synowie. Projekt ten jest swoistą kontynuacją kulinarnej podróży Roberta Makłowicza, który chce przekazać Polakom swoje doświadczenie i wiedzę na temat regionalnych kuchni świata oraz pochodzenia najlepszych składników poprzez wyjątkową ofertę produktów. 

- Czuję niezwykły entuzjazm z powodu nowego przedsięwzięcia. Choć od wielu już lat rozprawiam o światowych kulinariach i godnych uwagi produktach, tym razem wyjść będę mógł poza karty książek, ekran komputera czy też telewizora, a rzeczy które cenię i sam wybiorę, trafią dokładnie tam gdzie ich miejsce: na talerz - mówi Robert Makłowicz.

 

Wprowadzenie na polski rynek produktów spożywczych pod marką Makłowicz i Synowie to projekt, w który zaangażowany jest zarówno Robert Makłowicz, jak i jego synowie - Mikołaj i Ferdynand. Pamapol oraz Propinquus to firmy założone przez rodziny, w których założyciele wciąż odgrywają ważną rolę.

- Mam przekonanie, że łącząc doświadczenie dwóch firm, dwóch rodzin uda nam się wspólnie wykreować wiele ciekawych kulinarnych propozycji. A marka Makłowicz i Synowie będzie synonimem smaku i jakości - mówi Paweł Szataniak, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Pamapol S.A.

 

Skład Rady Nadzorczej spółki obejmuje Pawła Szataniaka, Roberta Makłowicza, Mariusza Szataniaka oraz Ryszarda Szatkowskiego. W Zarządzie zasiadają natomiast Bartosz Półgrabia w roli Prezesa oraz Mikołaj Makłowicz i Piotr Szablowski. Za wsparcie Zarządu w zakresie wizerunku oraz marketingu odpowiadać będzie Ferdynand Makłowicz.

- Kilka lat temu został mi dany przywilej pracy z rodziną i cieszy mnie to, że go nie zmarnowałem, a wręcz dołożyłem swoją cegiełkę do kolejnego etapu, którym jest powstanie marki Makłowicz i Synowie. Nie mogę się doczekać aż efekty naszej wspólnej pracy pojawi się na półkach sklepowych - mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

- Makłowicz i Synowie to połączenie wizji Pamapol i rodziny Makłowicz w zakresie tworzenia spożywczych produktów convenience. Nasza propozycja ma być odpowiedzią na rosnące oczekiwania konsumentów, a cały koncept ma pozwolić na konkurowanie w standardzie odpowiadającym daniom restauracyjnym - mówi Bartosz Półgrabia, Prezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć