Spółka Makłowicz i Synowie wchodzi na polski rynek
W poniedziałek, 06.03 został podpisany dokument, na mocy którego powołana do życia zostaje spółka Makłowicz i Synowie. Joint venture powstał w wyniku współpracy rodzin Makłowicz i Szataniak, za którymi stoi firma Propinquus oraz Grupa Kapitałowa Pamapol.
Nowa spółka wprowadzi wkrótce na polski rynek wysokiej jakości produkty spożywcze pod marką Makłowicz i Synowie. Projekt ten jest swoistą kontynuacją kulinarnej podróży Roberta Makłowicza, który chce przekazać Polakom swoje doświadczenie i wiedzę na temat regionalnych kuchni świata oraz pochodzenia najlepszych składników poprzez wyjątkową ofertę produktów.
- Czuję niezwykły entuzjazm z powodu nowego przedsięwzięcia. Choć od wielu już lat rozprawiam o światowych kulinariach i godnych uwagi produktach, tym razem wyjść będę mógł poza karty książek, ekran komputera czy też telewizora, a rzeczy które cenię i sam wybiorę, trafią dokładnie tam gdzie ich miejsce: na talerz - mówi Robert Makłowicz.
Wprowadzenie na polski rynek produktów spożywczych pod marką Makłowicz i Synowie to projekt, w który zaangażowany jest zarówno Robert Makłowicz, jak i jego synowie - Mikołaj i Ferdynand. Pamapol oraz Propinquus to firmy założone przez rodziny, w których założyciele wciąż odgrywają ważną rolę.
- Mam przekonanie, że łącząc doświadczenie dwóch firm, dwóch rodzin uda nam się wspólnie wykreować wiele ciekawych kulinarnych propozycji. A marka Makłowicz i Synowie będzie synonimem smaku i jakości - mówi Paweł Szataniak, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Pamapol S.A.
Skład Rady Nadzorczej spółki obejmuje Pawła Szataniaka, Roberta Makłowicza, Mariusza Szataniaka oraz Ryszarda Szatkowskiego. W Zarządzie zasiadają natomiast Bartosz Półgrabia w roli Prezesa oraz Mikołaj Makłowicz i Piotr Szablowski. Za wsparcie Zarządu w zakresie wizerunku oraz marketingu odpowiadać będzie Ferdynand Makłowicz.
- Kilka lat temu został mi dany przywilej pracy z rodziną i cieszy mnie to, że go nie zmarnowałem, a wręcz dołożyłem swoją cegiełkę do kolejnego etapu, którym jest powstanie marki Makłowicz i Synowie. Nie mogę się doczekać aż efekty naszej wspólnej pracy pojawi się na półkach sklepowych - mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.
- Makłowicz i Synowie to połączenie wizji Pamapol i rodziny Makłowicz w zakresie tworzenia spożywczych produktów convenience. Nasza propozycja ma być odpowiedzią na rosnące oczekiwania konsumentów, a cały koncept ma pozwolić na konkurowanie w standardzie odpowiadającym daniom restauracyjnym - mówi Bartosz Półgrabia, Prezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.