Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin
75 lat blisko natury
Marka Herbapol to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, która cieszy się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń konsumentów, doceniających wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów. – Przez te 75 lat wiele się zmieniło, jednak nasze przywiązanie do natury jest wciąż tak samo mocne – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – To natura jest dla nas największą wartością, to z niej pozyskujemy składniki, na bazie których tworzymy nasze produkty, to wreszcie z niej czerpiemy inspiracje do nieustannego rozwoju. Podkreśleniem naszego związku z naturą są też wydarzenia, które przygotowaliśmy z okazji 75-lecia firmy.
Program świętowania jest niezwykle bogaty i obejmuje m.in. kampanię wizerunkową, komunikację na topowych produktach połączoną z działaniami online, BTL w sklepach, wydarzenia dla mediów i influencerów, galę Esencja Natury 2024, akcje PR, ambienty, a także wsparcie na kanałach firmy w Social Mediach.
Ogród Herbapol
Kolejną odsłoną działań na 75-lecie jest start specjalnej strony www.ogrod-herbapol.com.pl. To zaproszenie konsumentów do poznania niezwykłego świata roślin, który jest inspiracją do tworzenia wyjątkowych produktów marki Herbapol.
Każdy odwiedzający stronę będzie mógł dowiedzieć się więcej o ziołach i owocach, z których powstają produkty firmy, sprawdzić, który z nich będzie dla niego najlepszy, a także poznać ich bogaty i różnorodny asortyment.
Dodatkową atrakcją na stronie jest narzędzie do rozpoznawania roślin – wystarczy zrobić zdjęcie interesującej nas rośliny, aby poznać jej nazwę i zdobyć wszystkie przydatne informacje na jej temat, a także dowiedzieć się, w jakich produktach marki Herbapol można ją znaleźć.
Start nowej strony połączony jest z komunikacją 75-lecia na produktach marki Herbapol. Na topowych herbatkach, syropach, dżemach oraz kosmetykach zamieszczono okolicznościowe logo oraz kod QR, który po zeskanowaniu kieruje do ogrodu Herbapol.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.