Komunikaty PR

Start nowej strony internetowej na 75-lecie Herbapolu-Lublin

2024-05-27  |  11:50
Biuro prasowe

75 lat blisko natury

Marka Herbapol to doskonały przykład połączenia tradycji z nowoczesnością, która cieszy się tym, co najcenniejsze – zaufaniem czterech pokoleń konsumentów, doceniających wysoką jakość oraz smak oferowanych produktów. – Przez te 75 lat wiele się zmieniło, jednak nasze przywiązanie do natury jest wciąż tak samo mocne  – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – To natura jest dla nas największą wartością, to z niej pozyskujemy składniki, na bazie których tworzymy nasze produkty, to wreszcie z niej czerpiemy inspiracje do nieustannego rozwoju. Podkreśleniem naszego związku z naturą są też wydarzenia, które przygotowaliśmy z okazji 75-lecia firmy.

Program świętowania jest niezwykle bogaty i obejmuje m.in. kampanię wizerunkową, komunikację na topowych produktach połączoną z działaniami online, BTL w sklepach, wydarzenia dla mediów i influencerów, galę Esencja Natury 2024, akcje PR, ambienty, a także wsparcie na kanałach firmy w Social Mediach.

Ogród Herbapol

Kolejną odsłoną działań na 75-lecie jest start specjalnej strony www.ogrod-herbapol.com.pl. To zaproszenie konsumentów do poznania niezwykłego świata roślin, który jest inspiracją do tworzenia wyjątkowych produktów marki Herbapol.

Każdy odwiedzający stronę będzie mógł dowiedzieć się więcej o ziołach i owocach, z których powstają produkty firmy, sprawdzić, który z nich będzie dla niego najlepszy, a także poznać ich bogaty i różnorodny asortyment.

Dodatkową atrakcją na stronie jest narzędzie do rozpoznawania roślin – wystarczy zrobić zdjęcie interesującej nas rośliny, aby poznać jej nazwę i zdobyć wszystkie przydatne informacje na jej temat, a także dowiedzieć się, w jakich produktach marki Herbapol można ją znaleźć.

Start nowej strony połączony jest z komunikacją 75-lecia na produktach marki Herbapol. Na topowych herbatkach, syropach, dżemach oraz kosmetykach zamieszczono okolicznościowe logo oraz kod QR, który po zeskanowaniu kieruje do ogrodu Herbapol.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.