Stylowa nowość od Perfetti van Melle
Niewielkie, poręczne, w dobrym guście… Co ciekawe, mowa tu nie o najnowszym gadżecie, a gumach do żucia. Klasyczne drażetki Mentos Pure Fresh są teraz dostępne w mniejszych, wygodnych, a przede wszystkim przyciągających wzrok opakowaniach. Połączenie idealne, w sam raz do damskiej torebki!
Rosnące potrzeby
Polacy na zakupach są coraz bardziej wymagający. Nie wystarczy już, że produkt spełnia oczekiwania pod względem smaku - równie ważne staje się także to, jak wygląda. Producenci robią co mogą, aby nie tylko przyciągnąć uwagę konsumentów, ale także zaserwować im produkt, dopasowany do ich potrzeb, stylu życia, a nawet charakteru. Nowy wariant Mentos Pure Fresh łączy w sobie smak i styl, a także aspekt praktyczny. Uwielbiane przez konsumentów gumy zostały zamknięte w mniejszych opakowaniach o odmienionym kształcie, które zmieszczą się w każdej torebce, plecaku, a nawet kieszeni.
Nie tylko smak ma znaczenie
Według badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia panie należą do osób najczęściej sięgających po nowości – robi to aż 73 proc. konsumentek. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – to ponad 60 proc. wszystkich osób sięgających po produkty impulsowe. Co ciekawe, panie sięgając po słodycze, kierują się nie tylko ich smakiem. - Według raportu „Kobiety w Polsce 2018”[1] już niemal co 5 konsumentka przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd. Nasza nowość to odpowiedź na trend poszukiwania produktów nie tylko funkcjonalnych, ale też przyjemnych dla oka i dopasowujących się do naszego indywidualnego stylu – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Wszystkie te cechy łączy propozycja oferowana przez Perfetti van Melle. Gumy Mentos Pure Fresh w nowych – mini opakowaniach znajdziemy w trzech klasycznych, znanych konsumentom smakach: Spearmint Fresh Mint oraz Tutti Frutti. W każdej z buteleczek o gramaturze 20 g, klienci znajdą 10 klasycznych drażetek z płynną esencją.
[1] https://women.mediaimpact.pl/#raport
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.