Komunikaty PR

Stylowa nowość od Perfetti van Melle

2020-03-19  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.65 MB )

Niewielkie, poręczne, w dobrym guście… Co ciekawe, mowa tu nie o najnowszym gadżecie, a  gumach do żucia. Klasyczne drażetki Mentos Pure Fresh są teraz dostępne w mniejszych, wygodnych, a przede wszystkim przyciągających wzrok opakowaniach. Połączenie idealne, w sam raz do damskiej torebki!

Rosnące potrzeby

Polacy na zakupach są coraz bardziej wymagający. Nie wystarczy już, że produkt spełnia oczekiwania pod względem smaku - równie ważne staje się także to, jak wygląda. Producenci robią co mogą, aby nie tylko przyciągnąć uwagę konsumentów, ale także zaserwować im produkt, dopasowany do ich potrzeb, stylu życia, a nawet charakteru. Nowy wariant Mentos Pure Fresh łączy w sobie smak i styl, a także aspekt praktyczny. Uwielbiane przez konsumentów gumy zostały zamknięte w mniejszych opakowaniach o odmienionym kształcie, które zmieszczą się w każdej torebce, plecaku, a nawet kieszeni.

Nie tylko smak ma znaczenie

Według badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia panie należą do osób najczęściej sięgających po nowości – robi to aż 73 proc. konsumentek. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – to ponad 60 proc. wszystkich osób sięgających po produkty impulsowe. Co ciekawe, panie sięgając po słodycze, kierują się nie tylko ich smakiem. - Według raportu „Kobiety w Polsce 2018”[1] już niemal co 5 konsumentka przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd. Nasza nowość  to odpowiedź na trend poszukiwania produktów nie tylko funkcjonalnych, ale też przyjemnych dla oka i dopasowujących się do naszego indywidualnego stylu – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Wszystkie te cechy łączy propozycja oferowana przez Perfetti van Melle. Gumy Mentos Pure Fresh w nowych – mini opakowaniach znajdziemy w trzech klasycznych, znanych konsumentom smakach: Spearmint Fresh Mint oraz Tutti Frutti. W każdej z buteleczek o gramaturze 20 g, klienci znajdą 10 klasycznych drażetek z płynną esencją.

 


[1] https://women.mediaimpact.pl/#raport

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.