Komunikaty PR

„Supermoc – mocne kości”: wystartował konkurs dla szkół i przedszkoli

2022-03-16  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

„Supermoc – mocne kości”: wystartował konkurs dla szkół i przedszkoli

Ruszył ogólnopolski konkurs edukacyjny dla placówek biorących udział w projekcie „Mamy kota na punkcie mleka”, który jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka. Uczniowie szkół biorących udział w akcji wraz z nauczycielami mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Konkurs potrwa do 31 marca 2022 roku.

 

Kot Mleczysław i Mleczna kota to bohaterowie kolejnej edycji akcji edukacyjnej organizowanej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Tym razem wcielają się w superbohaterów o supermocach, które zawdzięczają codziennemu spożywaniu produktów mlecznych.

 

Zasady konkursu

 

Uczniowie wraz z nauczycielami mają za zadanie przygotować nagranie-historyjkę o bohaterach akcji, w którym opowiedzą o tym, jak wapń zawarty w mleku wzmacnia kości. Praca konkursowa powinna zawierać pisemne opowiadanie, a także jego wersji audio. Organizatorzy zachęcają do zaangażowania całej klasy, aby projekt niósł ze sobą jak najwięcej walorów edukacyjnych.

 

Nagrodami w konkursie są workoplecaki, torby materiałowe ze wzorem do samodzielnego kolorowania oraz wyposażone piórniki, które przydadzą się każdemu uczniowi.

 

Każda klasa może przesłać tylko jedno zgłoszenie, a wszystkie informacje techniczne na temat formatów przesłanych plików tekstowych i audio dostępne są w regulaminie konkursu na stronie organizatora. 

Placówki, które nie zgłosiły się jeszcze do akcji, wciąż mogą przystąpić do programu, wypełniając deklarację – dokument jest do pobrania na stronie www.kochammleko.pl.

 

Uczymy o roli mleka w diecie

 

Konkursy dla szkół to tylko część wszystkich działań w ramach kampanii, która opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” ma charakter edukacyjny, a jego głównym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. W trakcie kampanii przewidziane są także kolejne konkursy dla szkół, w którym nagrodą będzie m.in. wizyta w szkole Kota Mleczysława i Mlecznej Kity.

 

Wszystkie informacje o akcji dostępne są na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.

 

Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Podróże

Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie

Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.