Komunikaty PR

„Supermoc – mocne kości”: wystartował konkurs dla szkół i przedszkoli

2022-03-16  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska@publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

„Supermoc – mocne kości”: wystartował konkurs dla szkół i przedszkoli

Ruszył ogólnopolski konkurs edukacyjny dla placówek biorących udział w projekcie „Mamy kota na punkcie mleka”, który jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka. Uczniowie szkół biorących udział w akcji wraz z nauczycielami mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Konkurs potrwa do 31 marca 2022 roku.

 

Kot Mleczysław i Mleczna kota to bohaterowie kolejnej edycji akcji edukacyjnej organizowanej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Tym razem wcielają się w superbohaterów o supermocach, które zawdzięczają codziennemu spożywaniu produktów mlecznych.

 

Zasady konkursu

 

Uczniowie wraz z nauczycielami mają za zadanie przygotować nagranie-historyjkę o bohaterach akcji, w którym opowiedzą o tym, jak wapń zawarty w mleku wzmacnia kości. Praca konkursowa powinna zawierać pisemne opowiadanie, a także jego wersji audio. Organizatorzy zachęcają do zaangażowania całej klasy, aby projekt niósł ze sobą jak najwięcej walorów edukacyjnych.

 

Nagrodami w konkursie są workoplecaki, torby materiałowe ze wzorem do samodzielnego kolorowania oraz wyposażone piórniki, które przydadzą się każdemu uczniowi.

 

Każda klasa może przesłać tylko jedno zgłoszenie, a wszystkie informacje techniczne na temat formatów przesłanych plików tekstowych i audio dostępne są w regulaminie konkursu na stronie organizatora. 

Placówki, które nie zgłosiły się jeszcze do akcji, wciąż mogą przystąpić do programu, wypełniając deklarację – dokument jest do pobrania na stronie www.kochammleko.pl.

 

Uczymy o roli mleka w diecie

 

Konkursy dla szkół to tylko część wszystkich działań w ramach kampanii, która opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” ma charakter edukacyjny, a jego głównym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych pochodzących z Polski. W trakcie kampanii przewidziane są także kolejne konkursy dla szkół, w którym nagrodą będzie m.in. wizyta w szkole Kota Mleczysława i Mlecznej Kity.

 

Wszystkie informacje o akcji dostępne są na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.

 

Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Polskie uczelnie nie są wolne od mobbingu. Środowisko akademickie pracuje nad dobrymi praktykami w polityce antymobbingowej

Według danych Państwowej Inspekcji Pracy problem mobbingu w polskich uczelniach na tle zgłoszeń z rynku wydaje się marginalny. Badania ankietowe pokazują jednak zupełnie inną skalę tego problemu w środowiskach akademickich. Okazuje się, że z mobbingiem zetknęło się 63,5 proc. pracowników uczelni i 55 proc. studentów. Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Śląski realizują projekt, którego celem jest zebranie najlepszych realizowanych przez szkoły wyższe praktyk i polityk antymobbingowych, a potem opublikowanie ich jako gotowe rozwiązania do wdrożenia na uczelniach.

Psychologia

Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności

Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć