Komunikaty PR

SUPERPRODUKT 2019 - JACKFRUIT HELIO Natura!

2020-03-17  |  01:00

„SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY” to jedyny tego typu konkurs organizowany przez lidera wśród magazynów poradnikowych, którego celem jest wybór najlepszych, wartych polecenia produktów. Magazyn „Świat Kobiety” już od 13 lat przyznaje tytuł SUPERPRODUKTU nowościom rynkowym, podkreślając ich wysoką jakość, dopasowanie do potrzeb współczesnych kobiet, skuteczność i innowacyjność. Tytuł Superproduktu jest zatem swoistym drogowskazem dla każdej kobiety, które nowości wybierać, by spełniły jej oczekiwania, a ich jakość była warta ceny.

 

W tegorocznej edycji konkursu miesięcznika „Świat Kobiety” została zgłoszona rekordowa liczba  ponad 400 produktów, które oceniane były przez znanych i cenionych ekspertów,  m.in. przedstawicieli „Świata Kobiety” - Ewa Kustroń- Zaniewska, Aleksandra Lorkowska, Natalia Ruszkowska- Tabor, dziennikarzy - Ewa Stasiak, Katarzyna Dowbor, Marta Manowska i kosmetolog Joanna Chatizow. W Jury nie zabrakło też popularnych aktorek - Małgorzata Ostrowska-Królikowska i Grażyna Wolszczak. 

 

Jest nam niezmiernie miło, że wśród tylu zgłoszonych produktów, Jurorzy wyróżnili prestiżową statuetką właśnie naszą egzotyczną i innowacyjną propozycję z linii HELIO Natura. Laudacja redaktor naczelnej - pani Ewy Kustroń- Zalewskiej: „nagroda za zupełnie nowy smak i pomysł na zdrową przekąskę w ciągu dnia” - w pełni oddaje zaś charakter naszej SUPER FIT przekąski - JACKFRUIT suszony HELIO Natura. 

 

Uroczysta gala finałowa konkursu odbyła się w warszawskim hotelu Sheraton, a SUPER nagrodę odebrał Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO, rekomendując SUPERPRODUKT HELIO jako naturalnie smaczną i zdrową przekąskę bez konserwantów i dodatku cukru, która stanowi doskonałe źródło naturalnej energii na wiosnę.

 

Oryginalny smak, liczne właściwości zdrowotne oraz brak konserwantów i sztucznych ulepszaczy sprawiają, że JACKFRUIT HELIO Natura to SUPERPRODUKT, który świetnie sprawdzi się w codziennej zdrowej diecie, także w kuchni wegetariańskiej i wegańskiej. Dlatego, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście – koniecznie wypróbujcie SUPER FIT przekąskę - JACKFRUIT suszony HELIO Natura, by poznać prawdziwy smak egzotycznego owocu drzewa bochenkowego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.