Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy produktów spożywczych, poszukując naturalnych składników, a także wybierając jedzenie o niższej zawartości tłuszczu, cukru czy soli. FRoSTA jako czołowy producent mrożonek w Polsce, od lat konsekwentnie realizuje i komunikuje filozofię 100% naturalnego smaku – dań bez dodatków do żywności, z naturalnym składem i najwyższej jakości składnikami pochodzącymi od sprawdzonych dostawców.
Markę na tle branży wyróżnia autentyczność, którą doceniają klienci. Bliska FRoŚCIE idea naturalnego smaku, oznaczająca brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, zarówno w pojedynczych składnikach, jak i daniach gotowych, jest otwarcie komunikowana. Czytając składy produktów na opakowaniu, można znaleźć dokładne i przejrzyste informacje o każdym ze składników.
– Wszystkie składniki zawarte w naszych produktach są dokładnie opisane na opakowaniach. Chociaż stosowanie ogólnych terminów, takich jak przyprawy lub zioła, jest zgodne z prawem i powszechne wśród producentów, my nie lubimy niejasności i niedopowiedzeń. Dlatego z naszych etykiet można wyczytać wszystko – od listy wszystkich warzyw po szczyptę pieprzu – mówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.
Takie podejście wpływa znacząco na finalny smak produktów, który jest wynikiem starannego doboru dostawców, składników i dbałości o każdy etap produkcji, nawet sposób zbiorów. Korzystanie wyłącznie z najwyższej jakości surowców, tj. jajek pochodzących z wolnego wybiegu, makaronów wyrabianych ręcznie, olejów z pierwszego tłoczenia oraz jedynie dzikich ryb z certyfikatem MSC, jest gwarancją smaku i zadowolenia klientów, którzy oczekują wysokiej jakości składników. Przeprowadzane przez markę testy konsumenckie potwierdzają, że produkty FRoSTY wyróżniają się dobrym smakiem i jakością. Dowodem jest końcowa ocena smaku mrożonych warzyw marki, która wyniosła 4,9 na 5-cio gwiazdkowej skali, na podstawie opinii od 415 testujących.
Na wybory konsumentów i zmianę postaw zakupowych mają także wpływ zyskujący na popularności influencerzy, którzy edukują swoich obserwujących w kwestii świadomych zakupów i czytania składów. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba kont (i ich obserwujących), których twórcy weryfikują składy produktów, polecają najzdrowsze i sprawdzone wybory nie tylko na zakupach spożywczych, ale i kosmetycznych czy przy wyborze domowych środków czystości.
[i] https://techmove.pl/przemysl-spozywczy-nowe-trendy-konsumenckie-i-innowacje/
FRoSTA to marka mrożonych produktów rybnych, warzyw i dań gotowych. Bestelllerem FRoSTY od lat pozostają Złote paluszki rybne, ale w portfolio marki znajdują się także warzywa na patelnię, ryby z pieca, gotowe dania z ryżem czy makaronem. Produkty FRoSTY powstają zgodnie z filozofią 100% naturalnego smaku – w ich składzie nie ma żadnych dodatków do żywności. Firma posiada certyfikaty ISO 9001, IFS oraz BRC. W swojej fabryce w Bydgoszczy zatrudnia około 600 pracowników. FRoSTA należy do międzynarodowej grupy FRoSTA AG z siedzibą w Niemczech. Produkty FRoSTY trafiają do konsumentów w wielu europejskich krajach, m.in. do Niemiec, Włoch, Austrii czy Węgier.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.