Komunikaty PR

Świąteczna oferta Diamant

2024-12-18  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Marka Diamant, znana z wysokiej jakości cukru, wprowadza udoskonalone rozwiązanie do świątecznych wypieków – Cukier Puder 250 g w tubie. Nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju marki. Dzięki zastosowaniu monomateriału z polipropylenu, tuba jest nie tylko funkcjonalna, ale także lepsza dla środowiska.

Praktyczne wsparcie w kuchni

Cukier Puder 250 g. w tubie to praktyczne rozwiązanie, które ułatwia przygotowywanie deserów i dekoracji. Opakowanie z wygodnym dozownikiem pozwala równomiernie ozdabiać pierniki, ciastka czy desery, bez konieczności używania sitka. Szczelna konstrukcja chroni produkt przed wilgocią, dzięki czemu cukier pozostaje dłużej świeży. Tuba wykonana jest  z monomateriału i nadaje się w 100% do recyklingu, co czyni ją wygodnym i bardziej ekologicznym wyborem na święta.

 

Pozostałe produkty Diamant do świątecznych wypieków

 

Oprócz Cukru Pudru w nowym opakowaniu, w ofercie Diamant znajdziemy produkty doskonale sprawdzające się podczas przedświątecznych przygotowań. Cukier Puder 400 g to niezastąpiony wybór do lukrów, kremów i delikatnych mas, dzięki drobno zmielonej strukturze gwarantujący idealne efekty zarówno przy pieczeniu, jak i dekorowaniu. Klasyczny Cukier Biały świetnie sprawdzi się przy wypiekach i deserach, zapewniając najwyższą jakość. Z kolei Cukier Dekoracyjny pozwala ozdobić pierniki, ciasteczka i inne świąteczne słodkości, nadając im wyjątkowy wygląd. Dla miłośników lekkich ciast, takich jak biszkopty czy bezy, idealnym rozwiązaniem będzie Cukier Drobny, którego delikatna struktura zapewnia szybkie rozpuszczanie się i perfekcyjną konsystencję.

Boże Narodzenie w duchu zero waste

Świąteczne przygotowania to dobra okazja, by zadbać o środowisko. Marka Diamant od lat wspiera zrównoważony rozwój, oferując produkty łączące wysoką jakość z dbałością o naturę. Nowe opakowanie Cukru Pudru, wykonane z monomateriału, w pełni nadaje się do recyklingu, co pomaga świadomie zarządzać odpadami. Warto też zajrzeć na stronę www.diamant.pl, gdzie znajdziemy pomysły, jak nie marnować jedzenia i wykorzystywać resztki w kuchni, by święta były bardziej świadome i przyjazne dla środowiska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.