Świąteczna Oranżadowa Lokomotywa przemierza Polskę i Europę
Na perony polskich miast wjechała wyjątkowa Oranżadowa Lokomotywa, która natychmiast podbiła serca miłośników kolei i świątecznych atrakcji! Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie, łącząc m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. Nietuzinkowa inicjatywa zaprasza do zanurzenia się w bożonarodzeniowej atmosferze, wzbogaconej o elementy nostalgii i radości, które są na stałe wpisane w charakter wybitnej marki z portfolio Colian.
Oranżadowa Lokomotywa to nie tylko niezwykła atrakcja wizualna, lecz także sposób na obudzenie pozytywnych emocji u podróżnych oraz przypadkowych przechodniów.
Oranżada Hellena, marka głęboko zakorzeniona w polskiej tradycji, której smak przywołuje beztroskie chwile, zabiera wszystkich w symboliczną podróż przez wspomnienia i przyjemności – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Świąteczny skład będzie kursować do 16 stycznia 2025 roku, jako kluczowy element zimowej kampanii pod hasłem „Święta razem są wybitne”. W okresie bożonarodzeniowym pełni on także wyjątkową funkcję – jest oficjalnym środkiem transportu Oranżadowego Mikołaja, który przynosi słodką radość podróżującym. Dzięki tej inicjatywie Oranżada Hellena wzmacnia swoją pozycję jako marka, która wprowadza magię świąt do codzienności.
Za realizację akcji odpowiada Marketing Stategiczny Colian oraz agencje: Creative Ideas i Gonna Be. Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie internetowej marki oraz w jej kanałach społecznościowych.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.