Komunikaty PR

Świąteczne smaki KRESTO: orzechy, migdały i suszone owoce

2023-11-06  |  14:32
Biuro prasowe

Świąteczny smak: orzechy, owoce i mak

 

Święta kojarzą się z wyjątkowymi smakami, wśród których ważne miejsce zajmują chrupiące orzechy, suszone owoce i delikatny mak. W ofercie marki KRESTO znajdują się różnorodne rodzaje orzechów: od włoskich i laskowych po pekan, brazylijskie, nerkowce, pinii, orzeszki ziemne i pistacje. Dzięki temu wygodne staje się przygotowywanie zarówno tradycyjnych przysmaków, jak i nowoczesnych kompozycji. Wysokiej jakości żurawina KRESTO znakomicie dopełnia smak pieczonych mięs, a suszone morele i śliwki stanowią nieodzowny składnik farszy, kompotów oraz wigilijnych wypieków.

 

Bożonarodzeniowe przysmaki migdałowe

 

Chętnie wykorzystywane przy szykowaniu świątecznych przysmaków są także migdały o niepowtarzalnym, delikatnym smaku. To kluczowy element wielu przepisów na ciasta, farsze i desery. Oferta marki KRESTO obejmuje zarówno całe migdały, jak i w formie blanszowanej, w płatkach czy w słupkach. To pozwala na realizację różnorodnych pomysłów. Na przykład migdały w postaci słupków lub płatków idealnie nadają się jako posypka do rogalików czy bułeczek z jabłkami i cynamonem. Z kolei migdały blanszowane dodają charakterystycznej chrupkości ciastom takim jak babka czy bożonarodzeniowy keks.

 

Tradycyjna linia KRESTO to bogata gama bakalii w praktycznych opakowaniach. Zróżnicowane gramatury (100, 200 lub 500 gram) pozwalają na wybór opcji dostosowanej do potrzeb konkretnej rodziny, dzięki czemu przygotowywanie świątecznych dań i deserów jest bardzo wygodne. Orzechy, migdały i suszone owoce KRESTO to kompletna baza do realizacji świątecznych receptur.

 

Ceny:

 

Mak marki KRESTO
Dostępne gramatury: 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 200g – 6,99 zł; 500g – 15,99 zł

 

Orzechy włoskie marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 8,19 zł; 200g – 15,89 zł; 500g - 38,99 zł/szt.

 

Orzechy laskowe marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,89 zł; 200g – 15,19 zł; 500g – 35,69 zł/szt.

 

Migdały marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,89 zł; 200g – 15,19 zł; 500g – 35,89 zł/szt.

 

Migdały Słupki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 8,59 zł/szt.

 

Migdały Płatki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 150g
Sugerowane ceny detaliczne: 100 g - 8,59 zł, 150g – 12,35 zł/szt.

 

Migdały Blanszowane marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 8,49 zł/szt.

 

Morele suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,90 zł, 200g – 15,19 zł, 500g -35,85 zł/szt.

 

Śliwki suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 5,99 zł, 200g – 11,29 zł, 500g – 27,99 zł/szt.

 

Żurawina suszona marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 5,99 zł, 200g – 11,19 zł/szt.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.