Świąteczny specjał już na sklepowych półkach
Dla miłośników kulinarnych doznań smakowych, WSP Społem przygotowało niespodziankę: Sos Kielecki Chrzanowy, który niedawno pojawił się w największych sieciach handlowych i sklepach w całym kraju.
Wrzesień to najlepszy sezon na pozyskiwanie tego jakże pysznego i aromatycznego warzywa. Chrzan pospolity to bogaty w składniki mineralne korzeń, który uprawiany był przez ludy słowiańskie już w IX wieku. Wg medycyny naturalnej to naturalny antybiotyk. Jego największą zaleta to przede wszystkim wyrazisty smak. Sprawdza się nie tylko jako przyprawa, ale także składnik wielu dań – np. w formie suszonej, tartej lub krojonej.
Znając dużą sympatię polskich konsumentów do niego, WSP Społem ponownie ruszyło z produkcją sosu z dodatkiem tartego chrzanu (8,6%). Sos Kielecki Chrzanowy wytwarzany na bazie klasycznej receptury – nie zawiera konserwantów. Doskonale komponuje się z pieczonymi mięsami, wszelkiego typu wędlinami na zimno, rybami, jajkami czy sałatkami. Pokochają go miłośnicy zarówno pasztetów, jak i wszelkiego rodzaju pieczeni i ozorków.
Produkt dostępny jest w sprzedaży sezonowej.
SOS KIELECKI CHRZANOWY, 180 g, cena ok.4,59
Więcej na www.wspspolem.com.pl
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.