Święta z Green Caffè Nero. Kawiarnie zachęcają do skosztowania sezonowego menu o
oLIVE media
Prosta 20
00-850 Warszawa
o.kwiatkowska|olivemedia.pl| |o.kwiatkowska|olivemedia.pl
0000000000
https://olivemedia.pl/
Green Caffè Nero zaprasza do wspólnego celebrowania świąt w wyjątkowej atmosferze. Kawiarnia przygotowała specjalne menu pełne sezonowych smaków – wśród nich aromatyczne kawy, ciasta oraz wytrawne przekąski. Ruszyła również specjalna akcja „Złota Karta”, dzięki której użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mogą zdobyć limitowany kubek świąteczny za zakup produktów z oferty zimowej.
Kawiarnie Green Caffè Nero z okazji nadchodzących świąt po raz kolejny zaskakują gości. Specjalnie dla nich została przygotowana niespodzianka – z początkiem grudnia wystartowała akcja promocyjna „Złota Karta”. W ramach niej użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero mają możliwość uzbierania 6 Złotych Pieczątek na dodatkowej, wirtualnej Złotej Karcie przy okazji zakupów produktów z oferty świątecznej. Każdy, kto wypełni kartę pieczątkami, otrzyma w aplikacji voucher na darmowy, limitowany kubek świąteczny wielokrotnego użytku. Voucher można wymienić na prezent w kawiarniach Green Caffè Nero w ciągu dwóch tygodni.
– Grudzień i przygotowanie do świąt to dla nas i dla naszych gości zawsze wyjątkowy czas. W tym okresie mogą skosztować pysznych sezonowych specjałów, ale także napić się ulubionego napoju w kubku ze świąteczną szatą graficzną. Wiemy, że ma ona liczne grono wiernych fanów, dlatego w tym roku specjalnie dla nich przygotowaliśmy prezent. W ramach akcji „Złota Karta” będą mogli zdobyć wielorazowy świąteczny kubek, który jeszcze bardziej umili im rozkoszowanie się m.in. „Jeżynową Latte” czy „Wiśnią w czekoladzie”! Odpowiedni nastrój zapewnią również przystrojone wnętrza kawiarni, ponieważ goście będą mogli czerpać radość i przyjemność z naszych specjałów w otoczeniu światełek, choinek i innych świątecznych dekoracji - mówi Ewelina Karpińska, szefowa marketingu w Green Caffè Nero.
Tegoroczna oferta świąteczna to bogactwo rozgrzewających, korzennych, słodkich oraz wytrawnych smaków, które uzupełniają klasyczne menu. Pojawiły się w nim takie słodkości jak – beza pistacjowa, sernik staropolski, sernik z wiśniami, tort pralinowy oraz cynamonka z posypką malinową. Dla miłośników wytrawnych smaków przygotowano z kolei dwie propozycje z zimowym twistem – sezonową bagietkę w wersji z delikatnym litewskim śledziem, ogórkiem kiszonym i piklowaną kapustą oraz bułeczkę francuską z twarogiem wędzonym, orzechami włoskimi i miodem. Za każdy z tych produktów goście będą mogli otrzymać pieczątkę na Złotej Karcie.
Natomiast wielbiciele kawy mają okazję spróbować jej w trzech zimowych wariantach. Wśród nich kultowa „jeżynowa latte”, w której dominuje słodycz owoców, aromatyczna latte „Wiśnia w czekoladzie” oraz cappuccino „Korzenny Piernik”, którego smak inspirowany jest tradycyjnym piernikiem staropolskim. Za te i inne napoje, goście mogą zdobyć tradycyjne pieczątki w programie lojalnościowym i wymienić je na kawę w prezencie.
Jednak oprócz delektowania się specjalnymi wydaniami ulubionej kawy, Green Caffè Nero pragnie szczególnie zachęcić swoich gości do okrycia oferty jedzeniowej, premiowanej w aplikacji. Złote Pieczątki można otrzymać jedynie za zakup wybranych produktów z oferty świątecznej. Są to:
-
beza pistacjowa,
-
piernik staropolski,
-
sernik z wiśniami,
-
tort pralinowy,
-
bagietka sezonowa – litewski śledź + piklowana kapusta,
-
bułeczka francuska z twarogiem wędzonym.
Każdy, kto zakupi jeden produkt z oferty świątecznej, będzie mógł odebrać jedną Złotą Pieczątkę. Można ją otrzymać bezpośrednio przed płatnością za zamówienie u baristy. Wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji Green Caffè Nero.
Akcja trwa do 8 stycznia, jednak warto się pospieszyć – liczba kubków jest ograniczona.
Pełen regulamin promocji dostępny jest na: https://www.greencaffenero.pl/pl/regulamin/

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.