Sycylijskie Cannoli z masą makową i bakaliami
Gotowi na przygotowywanie potraw na świąteczny stół? W tym roku wybierzecie tradycyjne dania czy oryginalne przepisy z kuchni świata? Tym razem inspirujemy Was do zaczerpnięcia z kuchni Włoch. Takie słodkości z pewnością sprawdzą się jako przysmak na nadchodzące święta i nie tylko…
SKŁADNIKI:
Masa makowa HELIO 1/3 op.
Pistacje prażone bez soli HELIO Natura 1/2 op.
Prażone orzechy laskowe HELIO Natura 1/2 op.
Skórki pomarańczowe HELIO
Skórki cytrynowe HELIO
Ser risotta 250g
Śmietana kremówka 30-36%, schłodzona 125ml
Cukier puder 4 łyżki
Cannoli
PRZYGOTOWANIE
Odsączony serek ricotta utrzeć z cukrem. Delikatnie wymieszać z masą makową i ubitą śmietanką. Cannoli nadziać kremem dekorując końce bakaliami i skórką cytrynową i pomarańczową. Cannoli nadziewamy przed podaniem.
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.