Komunikaty PR

Tchibo z nową propozycją kawy z limitowanej edycji Raritat

2024-03-28  |  10:00
Biuro prasowe

Zbliżająca się Wielkanoc daje możliwość spędzenia chwil w gronie najbliższych. Idealnym dopełnieniem tych spotkań będzie filiżanka pysznej, aromatycznej kawy, którą można zarówno zaparzyć gościom, jak również podarować w prezencie. Naprzeciw temu wychodzi Tchibo wraz z kolejną propozycją z serii kaw Rarität: czas na „Los Trapiches Colombia“.

W okresie świąt chętniej sięgamy po nowe, wyjątkowe smaki i kierujemy uwagę w kierunku kaw z segmentu premium, aby móc zaserwować naszym gościom najlepszy smak. Dostępna obecnie Rarität „Los Trapiches Colombia“ świetnie sprawdzi się zarówno podczas wspólnego świętowania, jak i codziennej celebracji.

Wyjątkowy aromat

„Los Trapiches Colombia“ to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie przetwarzaną w cukrowniach, zwanych „los trapiches“ – do czego nawiązuje nazwa produktu. Nowa ziarnista propozycja z serii Rarität urzeka słodką nutą karmelizowanych orzechów włoskich i toffee. Esencję tego połączenia najpełniej wydobędziemy, przygotowując kawę metodą przelewową np. w dripie..

Wraz z wprowadzeniem nowej kawy Rarität „Los Trapiches Colombia“ w sprzedaży pojawiła się idealna do przechowywania kawy kolekcjonerska puszka, z wizerunkiem, charakterystycznej dla kolumbijskich regionów, alpaki.

Rarität to marka limitowanych kaw speciality w portfolio Tchibo dostępna tylko w sklepach stacjonarnych i sklepie online Tchibo. Każdego roku w ofercie Rarität pojawia się około 5 nowych linii – każda z innego regionu świata – dostępnych w sprzedaży tylko przez krótki czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.