Komunikaty PR

Tchibo z nową propozycją kawy z limitowanej edycji Raritat

2024-03-28  |  10:00
Biuro prasowe

Zbliżająca się Wielkanoc daje możliwość spędzenia chwil w gronie najbliższych. Idealnym dopełnieniem tych spotkań będzie filiżanka pysznej, aromatycznej kawy, którą można zarówno zaparzyć gościom, jak również podarować w prezencie. Naprzeciw temu wychodzi Tchibo wraz z kolejną propozycją z serii kaw Rarität: czas na „Los Trapiches Colombia“.

W okresie świąt chętniej sięgamy po nowe, wyjątkowe smaki i kierujemy uwagę w kierunku kaw z segmentu premium, aby móc zaserwować naszym gościom najlepszy smak. Dostępna obecnie Rarität „Los Trapiches Colombia“ świetnie sprawdzi się zarówno podczas wspólnego świętowania, jak i codziennej celebracji.

Wyjątkowy aromat

„Los Trapiches Colombia“ to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie przetwarzaną w cukrowniach, zwanych „los trapiches“ – do czego nawiązuje nazwa produktu. Nowa ziarnista propozycja z serii Rarität urzeka słodką nutą karmelizowanych orzechów włoskich i toffee. Esencję tego połączenia najpełniej wydobędziemy, przygotowując kawę metodą przelewową np. w dripie..

Wraz z wprowadzeniem nowej kawy Rarität „Los Trapiches Colombia“ w sprzedaży pojawiła się idealna do przechowywania kawy kolekcjonerska puszka, z wizerunkiem, charakterystycznej dla kolumbijskich regionów, alpaki.

Rarität to marka limitowanych kaw speciality w portfolio Tchibo dostępna tylko w sklepach stacjonarnych i sklepie online Tchibo. Każdego roku w ofercie Rarität pojawia się około 5 nowych linii – każda z innego regionu świata – dostępnych w sprzedaży tylko przez krótki czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.