Komunikaty PR

Teraz jeszcze delikatniejszy smak czekolady Milka

2022-09-19  |  15:00

Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. To gwarancja nieopisanej delikatności i niebywałej przyjemności.

Nowa receptura

Jak wiadomo nazwa Milka pochodzi od słów „Milch” i „Kakao", które odnoszą się do zawartych w jej składzie mleka alpejskiego oraz drugiego najważniejszego elementu produktu, jakim jest kakao. Składniki te od zawsze były wyróżnikiem marki. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Tak powstał przepis doskonały, który nie tylko rozkocha w sobie najwybredniejszych smakoszy, lecz także przyniesie nieopisaną przyjemność i radość z jedzenia.

Poruszyć wszystkie zmysły, czyli nowy design

Milka wie o tym, że smakować można również wzrokiem. Dlatego zmienia też opakowania tak małych, jak i dużych tabliczek. Utrzymane są one w charakterystycznym dla marki kolorze fioletowym, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Dzięki rozpoznawalnej kolorystyce czekolady Milka z łatwością można odnaleźć na półkach sklepowych. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, którego celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca, jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin. Niezmiennie widnieje na nim też zapewnienie, że czekoladę wyprodukowano w 100% z alpejskiego mleka.

Wyjątkowy kształt kostek

Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie, dzięki którym Milka jeszcze przyjemniej rozpływa się w ustach i cieszy swoim delikatnym smakiem. By zaakcentować charakter marki, na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.

Nowa, ulepszona Milka rozpieszcza smakiem i wyglądem. By doświadczyć przyjemności płynącej z jedzenia, wystarczy znaleźć fioletowy kolor na sklepowej półce i poznać nowy, jeszcze bardziej czekoladowy i rozpływający się w ustach smak!

Zachęcamy do obejrzenia nowego klipu związanego z największymi od 25 lat zmianami marki Milka: https://www.youtube.com/watch?v=8kgA-VJUYHc

Mondelez Polska

Mondelez Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 30 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia 5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

 

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. Firma zachęca ludzi w 150 krajach do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. W 2021 r. Mondelēz International osiągnął przychód około 29 miliardów dolarów jest. Akcje firmy wchodzą w skład indeksów Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.

 


[1] Mondelez Polska za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.