The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!
Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.
The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa. Jaap Korteweg, Holender pochodzący z wielopokoleniowej rodziny farmerów, marzył o stworzeniu roślinnych produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem. Poświęcił na to wiele lat swojego życia, współpracując z licznymi ekspertami, naukowcami i szefami kuchni. Tak powstało mięso roślinne The Vegetarian Butcher, które zaskakuje swoim smakiem i mięsną strukturą.
Ograniczenie spożycia mięsa nigdy nie było prostsze!
Jeśli zwracasz uwagę na zdrową dietę, chcesz ograniczyć spożycie mięsa, troszczysz się o kondycję planety i dobrostan zwierząt – produkty The Vegetarian Butcher będą najlepszym wyborem! Pozwalają bowiem przygotować ulubione mięsne klasyki w nowej roślinnej odsłonie, lecz bez wyrzeczeń i kompromisów. Rozsmakuj się w soczystych burgerach, chrupiących nuggetsach i wyśmienitym spaghetti bolognese – będzie wyraziście i bardzo smacznie.
Od teraz w Biedronce
Od 14 stycznia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w limitowanej edycji. Na półkach znajdziesz:
- Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie – idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.
- Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny.
- Lucky Nuggets - w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce.
A to dopiero początek roślinnej ekspansji The Vegetarian Butcher! W kolejnych tygodniach produkty The Vegetarian Butcher znajdziesz także na półkach innych sklepów.
-----------------------------------------------------------------------------------------
O The Vegetarian Butcher
The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.