Tichauer - tak smakują emocje
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Tichauer to marka premium, która przełamuje stereotypy i dumnie kroczy swoją indywidualną drogą między piwami koncernowymi a kraftowymi. Jego sekret stanowią ponad 120-letnie receptury warzenia piwa. Dzięki temu ten historyczny brand ma unikalny, tradycyjny smak i współczesny charakter.
Tichauer to piwo z ponad 120-letnią tradycją, powstałe z połączenia pasji oraz piwowarskiej tradycji. Zostało powołane do życia w 1897 roku przez piwowarów z Burgerliche Brauerei Tichau jako kontrapunkt dla piwa produkowanego koncernowo. Współcześni browarnicy, zafascynowani wiekową tradycją warzenia, postanowili powrócić do korzeni i przywrócić temu trunkowi o puszystej, śnieżnobiałej pianie autentyczny i niepowtarzalny smak sprzed lat.
Sekret Tichauera
Sekretem Tichauera są receptury dawnych mistrzów, którzy szczególny nacisk kładli na dolne fermentowanie w otwartych kadziach, gdzie drożdże swobodnie i bezstresowo łączą się z tlenem, co wpływa na klasyczne walory smakowo-zapachowe. Ważne jest także rygorystyczne przestrzeganie zasad leżakowania w tankach, czyli odpoczywania oraz filtrowania w ziemi okrzemkowej. Dzięki temu browarnicy zachowują wartości odżywcze piwa i uzyskują wysoką klarowność. Każdy proces wymaga odpowiednich składników i przebiega bez pośpiechu - zajmuje ściśle określoną ilość czasu, by w efekcie powstał orzeźwiający lager z delikatną nutką goryczki i finezyjnym smakiem.
Tichauer dla indywidualistów
Tichauer to wiekowy lager, warzony z pasją i na własnych zasadach, dzięki czemu kryje się w nim duch indywidualizmu. Jego wyrafinowany smak i aromat doceniają osoby lubiące kroczyć własną ścieżką, ceniące wysoką jakość, dobrą sztukę i radość spotkań z przyjaciółmi i bliskimi, podczas których mogą cieszyć się z nimi swymi sukcesami.
- Sekret Tichauera tkwi w autentycznym smaku, uwarzonym zgodnie z najlepszą sztuką rzemieślniczą, w pasji do piwa i pasji do życia. Dwie piąstki w logotypie mówiące „Masz gest” dokładnie oddają pasję Browaru Obywatelskiego, który chce dzielić się z miłośnikami bursztynowego trunku swym wyjątkowym i niepowtarzalnym produktem, a także zachęca piwoszy do dzielenia się wyjątkowymi momentami w swym życiu z najbliższymi w towarzystwie Tichauera - mówi Anna Będkowska, odpowiedzialna za rozwój marki.
W ofercie „Tichauer’a” znajdują się 4 kompozycje piwne:
-
Tichauer Lager - o intensywnie złotym kolorze i orzeźwiającym, chmielowym aromacie z nutką goryczy. Smaku dodaje gęsta, trwała piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 5%, ekstrakt - 11,5%
-
Tichauer Dark - piwo o słodkim aromacie i karmelowo-orzechowym smaku. Charakteryzuje go rubinowa barwa i beżowa piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 4,8%, ekstrakt - 11,5%
-
Tichauer Weizen - klasyczne piwo pszeniczne, podkręcone aromatem bananów i goździków. Łagodne, bez goryczkowego charakteru. Stężenie alkoholu - 4,7%, ekstrakt - 11%
-
Tichauer Free - klasyczny Lager o wyrazistym i intensywnym aromacie, ale bez zawartości alkoholu. Stężenie alkoholu < 0,5%, ekstrakt - 11,5%
Piwo Tichauer można kupić w starannie wyselekcjonowanych sklepach oraz najlepszych knajpkach i restauracjach w całej Polsce. Jest dostępne zarówno w butelkach, jak i beczkach.
Więcej informacji: http://browarobywatelski.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.