Tichauer - tak smakują emocje
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Tichauer to marka premium, która przełamuje stereotypy i dumnie kroczy swoją indywidualną drogą między piwami koncernowymi a kraftowymi. Jego sekret stanowią ponad 120-letnie receptury warzenia piwa. Dzięki temu ten historyczny brand ma unikalny, tradycyjny smak i współczesny charakter.
Tichauer to piwo z ponad 120-letnią tradycją, powstałe z połączenia pasji oraz piwowarskiej tradycji. Zostało powołane do życia w 1897 roku przez piwowarów z Burgerliche Brauerei Tichau jako kontrapunkt dla piwa produkowanego koncernowo. Współcześni browarnicy, zafascynowani wiekową tradycją warzenia, postanowili powrócić do korzeni i przywrócić temu trunkowi o puszystej, śnieżnobiałej pianie autentyczny i niepowtarzalny smak sprzed lat.
Sekret Tichauera
Sekretem Tichauera są receptury dawnych mistrzów, którzy szczególny nacisk kładli na dolne fermentowanie w otwartych kadziach, gdzie drożdże swobodnie i bezstresowo łączą się z tlenem, co wpływa na klasyczne walory smakowo-zapachowe. Ważne jest także rygorystyczne przestrzeganie zasad leżakowania w tankach, czyli odpoczywania oraz filtrowania w ziemi okrzemkowej. Dzięki temu browarnicy zachowują wartości odżywcze piwa i uzyskują wysoką klarowność. Każdy proces wymaga odpowiednich składników i przebiega bez pośpiechu - zajmuje ściśle określoną ilość czasu, by w efekcie powstał orzeźwiający lager z delikatną nutką goryczki i finezyjnym smakiem.
Tichauer dla indywidualistów
Tichauer to wiekowy lager, warzony z pasją i na własnych zasadach, dzięki czemu kryje się w nim duch indywidualizmu. Jego wyrafinowany smak i aromat doceniają osoby lubiące kroczyć własną ścieżką, ceniące wysoką jakość, dobrą sztukę i radość spotkań z przyjaciółmi i bliskimi, podczas których mogą cieszyć się z nimi swymi sukcesami.
- Sekret Tichauera tkwi w autentycznym smaku, uwarzonym zgodnie z najlepszą sztuką rzemieślniczą, w pasji do piwa i pasji do życia. Dwie piąstki w logotypie mówiące „Masz gest” dokładnie oddają pasję Browaru Obywatelskiego, który chce dzielić się z miłośnikami bursztynowego trunku swym wyjątkowym i niepowtarzalnym produktem, a także zachęca piwoszy do dzielenia się wyjątkowymi momentami w swym życiu z najbliższymi w towarzystwie Tichauera - mówi Anna Będkowska, odpowiedzialna za rozwój marki.
W ofercie „Tichauer’a” znajdują się 4 kompozycje piwne:
-
Tichauer Lager - o intensywnie złotym kolorze i orzeźwiającym, chmielowym aromacie z nutką goryczy. Smaku dodaje gęsta, trwała piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 5%, ekstrakt - 11,5%
-
Tichauer Dark - piwo o słodkim aromacie i karmelowo-orzechowym smaku. Charakteryzuje go rubinowa barwa i beżowa piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 4,8%, ekstrakt - 11,5%
-
Tichauer Weizen - klasyczne piwo pszeniczne, podkręcone aromatem bananów i goździków. Łagodne, bez goryczkowego charakteru. Stężenie alkoholu - 4,7%, ekstrakt - 11%
-
Tichauer Free - klasyczny Lager o wyrazistym i intensywnym aromacie, ale bez zawartości alkoholu. Stężenie alkoholu < 0,5%, ekstrakt - 11,5%
Piwo Tichauer można kupić w starannie wyselekcjonowanych sklepach oraz najlepszych knajpkach i restauracjach w całej Polsce. Jest dostępne zarówno w butelkach, jak i beczkach.
Więcej informacji: http://browarobywatelski.pl

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.