Komunikaty PR

Tichauer - tak smakują emocje

2020-05-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Tichauer to marka premium, która przełamuje stereotypy i dumnie kroczy swoją indywidualną drogą między piwami koncernowymi a kraftowymi. Jego sekret stanowią ponad 120-letnie receptury warzenia piwa. Dzięki temu ten historyczny brand ma unikalny, tradycyjny smak i współczesny charakter.

Tichauer to piwo z ponad 120-letnią tradycją, powstałe z połączenia pasji oraz piwowarskiej tradycji. Zostało powołane do życia w 1897 roku przez piwowarów z Burgerliche Brauerei Tichau jako kontrapunkt dla piwa produkowanego koncernowo. Współcześni browarnicy, zafascynowani wiekową tradycją warzenia, postanowili powrócić do korzeni i przywrócić temu trunkowi o puszystej, śnieżnobiałej pianie autentyczny i niepowtarzalny smak sprzed lat.

Sekret Tichauera

Sekretem Tichauera są receptury dawnych mistrzów, którzy szczególny nacisk kładli na dolne fermentowanie w otwartych kadziach, gdzie drożdże swobodnie i bezstresowo łączą się z tlenem, co wpływa na klasyczne walory smakowo-zapachowe. Ważne jest także rygorystyczne przestrzeganie zasad leżakowania w tankach, czyli odpoczywania oraz filtrowania w ziemi okrzemkowej. Dzięki temu browarnicy zachowują wartości odżywcze piwa i uzyskują wysoką klarowność. Każdy proces wymaga odpowiednich składników i przebiega bez pośpiechu - zajmuje ściśle określoną ilość czasu, by w efekcie powstał orzeźwiający lager z delikatną nutką goryczki i finezyjnym smakiem.

Tichauer dla indywidualistów

Tichauer to wiekowy lager, warzony z pasją i na własnych zasadach, dzięki czemu kryje się w nim duch indywidualizmu. Jego wyrafinowany smak i aromat doceniają osoby lubiące kroczyć własną ścieżką, ceniące wysoką jakość, dobrą sztukę i radość spotkań z przyjaciółmi i bliskimi, podczas których mogą cieszyć się z nimi swymi sukcesami.

- Sekret Tichauera tkwi w autentycznym smaku, uwarzonym zgodnie z najlepszą sztuką rzemieślniczą, w pasji do piwa i pasji do życia. Dwie piąstki w logotypie mówiące „Masz gest” dokładnie oddają pasję Browaru Obywatelskiego, który chce dzielić się z miłośnikami bursztynowego trunku swym wyjątkowym i niepowtarzalnym produktem, a także zachęca piwoszy do dzielenia się wyjątkowymi momentami w swym życiu z najbliższymi w towarzystwie Tichauera - mówi Anna Będkowska, odpowiedzialna za rozwój marki.

W ofercie „Tichauer’a” znajdują się 4 kompozycje piwne:

  • Tichauer Lager - o intensywnie złotym kolorze i orzeźwiającym, chmielowym aromacie z nutką goryczy. Smaku dodaje gęsta, trwała piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 5%, ekstrakt - 11,5%

  • Tichauer Dark - piwo o słodkim aromacie i karmelowo-orzechowym smaku. Charakteryzuje go rubinowa barwa i beżowa piana. Pasteryzowany. Stężenie alkoholu - 4,8%, ekstrakt - 11,5%

  • Tichauer Weizen - klasyczne piwo pszeniczne, podkręcone aromatem bananów i goździków. Łagodne, bez goryczkowego charakteru. Stężenie alkoholu - 4,7%, ekstrakt - 11%

  • Tichauer Free - klasyczny Lager o wyrazistym i intensywnym aromacie, ale bez zawartości alkoholu. Stężenie alkoholu < 0,5%, ekstrakt - 11,5%

Piwo Tichauer można kupić w starannie wyselekcjonowanych sklepach oraz najlepszych knajpkach i restauracjach w całej Polsce. Jest dostępne zarówno w butelkach, jak i beczkach.

 

Więcej informacji: http://browarobywatelski.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.