Komunikaty PR

To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość – kulinarne atrakcje na koniec lata

2021-09-14  |  15:28
Biuro prasowe

W dniach od 12 do 15 sierpnia 2021 miał miejsce Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku 2021. W ciągu czterech dni, ambasadorzy kampanii To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość – Cristina Catese, Jasiek Kuroń i Sebastian Krauzowicz gotowali potrawy, których głównym bohaterem było mięso drobiowe.

Zgodnie z ideą festiwalu, goście na poznańskim Starym Rynku mogli odwiedzić wiele kulinarnych zakątków Polski, a na stoisku organizatora kampanii „To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość” nawet Włoch, gdzie przeniosła ich, dzięki swoim potrawom, ambasadorka projektu Cristina Catese. Cristina przygotowała m.in. Kurczaka alla cacciatora z oliwkami i rozmarynem oraz Indyka z pomarańczą z ziołami i migdałami. Pozostali ambasadorowie nawiązali do regionalnych smaków. Jasiek Kuroń, zaserwował danie Wielkopolski Orient, czyli chińszczyznę na bazie polskich produktów i kurczaka oraz Curry z indykiem, orzechami ziemnymi i kolendrą, natomiast Sebastian Krauzowicz postawił na orzeźwiający Chłodnik drobiowy z zielonymi ogórkami, dzikimi ziołami i smażoną piersią z kurczaka oraz Kaszotto grzybowe z piersią z kaczki, zielonymi warzywami i kozim serem.

Smakowite jedzenie, atrakcje dla dużych i małych

Organizator kampanii To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość dysponował jednym z większych stoisk podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku 2021. Podczas dni festiwalu dopisała piękna pogoda i wysoka frekwencja. Wśród atrakcji przygotowanych dla gości OFDS znalazły się nie tylko degustacje smacznych dań z różnymi rodzajami mięsa drobiowego, ale również pokazy kulinarne na żywo prowadzone przez ambasadorów kampanii, a także kącik dla dzieci i rodziców prowadzony przez animatorów. Konkursy z nagrodami, malowanie twarzy – jednym słowem zabawa dla dużych i małych oraz inspiracje kulinarne dla całej rodziny.

Z ambasadorami kampanii już wkrótce będzie można się spotkać ponownie na targach Polagra Food w Poznaniu, które odbędą się w dniach od 4 do 6 października 2021. Jak zwykle, nie zabraknie wielu nowych inspiracji kulinarnych, które zostaną przygotowane przez ambasadorów projektu na stoisku To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość.

Jeżeli interesują Was porady, ciekawostki i przepisy kulinarne z wykorzystaniem mięsa drobiowego – na stronie internetowej kampanii https://pl.eu-poultry.eu znajduje się dużo cennych informacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.