Trwa druga edycja loterii konsumenckiej WINIARY – Budyniowe Love.
Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Sezon na ciepłe pyszności
Nie ma lepszego sposobu na jesienny wieczór niż spędzenie go z najbliższymi osobami. Wspólne przygotowywanie słodkich pyszności sprawdzi się idealnie, a z drobną pomocą budyni WINIARY będzie to przyjemne i łatwe. Niezależnie czy jesteśmy fanami prostych, klasycznych deserów czy wolimy eksperymenty w kuchni – budynie WINIARY to doskonała baza. Ciasto czekoladowe, waniliowa owsianka, a może malinowe racuchy? Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Budynie WINIARY to coś więcej niż tylko pyszny deser – to okazja do budowania więzi, wywoływania uśmiechów i tworzenia wspomnień, które na długo pozostaną w sercach rodzin.
Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni WINIARY – Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Dzięki tym nowościom nasze wypieki również nabiorą jesiennego klimatu. WINIARY zapewnia niezapomniane chwile dbając o każdy szczegół.
Loteria Budyniowe Love
Z okazji budyniowego sezonu, WINIARY zaprasza do wzięcia udziału w drugiej edycji loterii Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w terminie od 1 października kupić dowolny deser WINIARY i zachować dowód zakupu, a następnie do 30 listopada wysłać SMS na nr 70996 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. Co można wygrać? Od razu po zgłoszeniu dowiadujemy się, czy udało nam się zdobyć 100 zł. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody miesięcznej – vouchera na kwotę 5 000 zł do Katalogu Marzeń, do wykorzystania na przykład na rodzinne warsztaty. Więcej informacji można znaleźć na stronie: Budyniowe Love loteria | WINIARY. Organizatorem loterii jest Unique One Sp. z o.o.
Wprowadź wyjątkowe smaki do jesiennych deserów – budynie WINIARY zadbają o różnorodność w twojej kuchni i zainspirują do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!
Budyniowa kampania
Akcję WINIARY Budyniowe Love wspiera szeroka kampania promocyjna, która obejmuje komunikację w punktach sprzedaży (materiały POS i standy), działania w social mediach, w których skład wchodzą kampania bannerowa, rich media, platforma blix, ale również współpraca z influencerami oraz DOOH.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.