Trwa druga edycja loterii konsumenckiej WINIARY – Budyniowe Love.
Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Sezon na ciepłe pyszności
Nie ma lepszego sposobu na jesienny wieczór niż spędzenie go z najbliższymi osobami. Wspólne przygotowywanie słodkich pyszności sprawdzi się idealnie, a z drobną pomocą budyni WINIARY będzie to przyjemne i łatwe. Niezależnie czy jesteśmy fanami prostych, klasycznych deserów czy wolimy eksperymenty w kuchni – budynie WINIARY to doskonała baza. Ciasto czekoladowe, waniliowa owsianka, a może malinowe racuchy? Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Budynie WINIARY to coś więcej niż tylko pyszny deser – to okazja do budowania więzi, wywoływania uśmiechów i tworzenia wspomnień, które na długo pozostaną w sercach rodzin.
Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni WINIARY – Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Dzięki tym nowościom nasze wypieki również nabiorą jesiennego klimatu. WINIARY zapewnia niezapomniane chwile dbając o każdy szczegół.
Loteria Budyniowe Love
Z okazji budyniowego sezonu, WINIARY zaprasza do wzięcia udziału w drugiej edycji loterii Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w terminie od 1 października kupić dowolny deser WINIARY i zachować dowód zakupu, a następnie do 30 listopada wysłać SMS na nr 70996 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. Co można wygrać? Od razu po zgłoszeniu dowiadujemy się, czy udało nam się zdobyć 100 zł. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody miesięcznej – vouchera na kwotę 5 000 zł do Katalogu Marzeń, do wykorzystania na przykład na rodzinne warsztaty. Więcej informacji można znaleźć na stronie: Budyniowe Love loteria | WINIARY. Organizatorem loterii jest Unique One Sp. z o.o.
Wprowadź wyjątkowe smaki do jesiennych deserów – budynie WINIARY zadbają o różnorodność w twojej kuchni i zainspirują do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!
Budyniowa kampania
Akcję WINIARY Budyniowe Love wspiera szeroka kampania promocyjna, która obejmuje komunikację w punktach sprzedaży (materiały POS i standy), działania w social mediach, w których skład wchodzą kampania bannerowa, rich media, platforma blix, ale również współpraca z influencerami oraz DOOH.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.