Trwa druga edycja loterii konsumenckiej WINIARY – Budyniowe Love.
Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Sezon na ciepłe pyszności
Nie ma lepszego sposobu na jesienny wieczór niż spędzenie go z najbliższymi osobami. Wspólne przygotowywanie słodkich pyszności sprawdzi się idealnie, a z drobną pomocą budyni WINIARY będzie to przyjemne i łatwe. Niezależnie czy jesteśmy fanami prostych, klasycznych deserów czy wolimy eksperymenty w kuchni – budynie WINIARY to doskonała baza. Ciasto czekoladowe, waniliowa owsianka, a może malinowe racuchy? Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Budynie WINIARY to coś więcej niż tylko pyszny deser – to okazja do budowania więzi, wywoływania uśmiechów i tworzenia wspomnień, które na długo pozostaną w sercach rodzin.
Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni WINIARY – Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Dzięki tym nowościom nasze wypieki również nabiorą jesiennego klimatu. WINIARY zapewnia niezapomniane chwile dbając o każdy szczegół.
Loteria Budyniowe Love
Z okazji budyniowego sezonu, WINIARY zaprasza do wzięcia udziału w drugiej edycji loterii Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w terminie od 1 października kupić dowolny deser WINIARY i zachować dowód zakupu, a następnie do 30 listopada wysłać SMS na nr 70996 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. Co można wygrać? Od razu po zgłoszeniu dowiadujemy się, czy udało nam się zdobyć 100 zł. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody miesięcznej – vouchera na kwotę 5 000 zł do Katalogu Marzeń, do wykorzystania na przykład na rodzinne warsztaty. Więcej informacji można znaleźć na stronie: Budyniowe Love loteria | WINIARY. Organizatorem loterii jest Unique One Sp. z o.o.
Wprowadź wyjątkowe smaki do jesiennych deserów – budynie WINIARY zadbają o różnorodność w twojej kuchni i zainspirują do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!
Budyniowa kampania
Akcję WINIARY Budyniowe Love wspiera szeroka kampania promocyjna, która obejmuje komunikację w punktach sprzedaży (materiały POS i standy), działania w social mediach, w których skład wchodzą kampania bannerowa, rich media, platforma blix, ale również współpraca z influencerami oraz DOOH.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.