Komunikaty PR

Trwa loteria konsumencka WINIARY – Budyniowe Love

2023-11-02  |  12:00
Biuro prasowe

Jeśli jesień kojarzy Ci się tylko ze swetrami, ulubionym serialem i herbatą z cytryną – czas na nowe doznania! W tym okresie idealną propozycją na wieczór są pyszne ciepłe desery, które możemy przyrządzić dla całej rodziny. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Teraz możesz dzielić się tą radością z bliskimi. Trwa loteria konsumencka marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!

Sezon na przyjemności

Jak umilić sobie jesienne wieczory? Możliwości jest wiele, jednak to co słodkie i ciepłe może sprawić nam wyjątkową przyjemność! Budynie od marki WINIARY to wyjątkowe desery, które przeniosą Cię w podróż do czasów dzieciństwa, gdy największą radość sprawiał posiłek przygotowany przez kogoś bliskiego. Budynie to idealny wybór na słodką przekąskę w trakcie dnia. Kremowa konsystencja i niezapomniany smak sprawią, że każdy kęs będzie czystą przyjemnością, wywołując uśmiech na twarzach zarówno najmłodszych, jak i tych nieco starszych.

Słodkie rodzinne chwile

Marka WINIARY nie tylko dostarcza pyszne produkty, ale również inspiruje do spędzenia wspólnego czasu. Jesienne wieczory nabierają magicznego charakteru, możemy razem przygotować coś pysznego – marka WINIARY chce być częścią tych chwil. Budynie stanowią doskonałą bazę do rozwoju kulinarnej kreatywności – oprócz standardowej formy podania, można z nich przyrządzić m.in. racuchy budyniowe, dodać do owsianki albo ciasta. Dzięki różnorodności wariantów smakowych deserowej oferty WINIARY, każde danie może zyskać indywidualny, preferowany przez nas charakter. Z jednego przepisu możemy zrobić ciasto pistacjowe, waniliowe albo czekoladowe – wszystko zależy od nas. Gotowanie razem to nie tylko proces przyrządzania – to momenty dzielenia się wiedzą, rozwijania umiejętności kulinarnych, ale również tworzenia silniejszych więzi rodzinnych i wyjątkowych wspomnień.

Loteria Budyniowe Love

Z okazji budyniowego sezonu WINIARY organizuje loterię Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Co można wygrać? 10 000 zł gotówki albo rodzinne warsztaty kulinarne dla 5 osób (o wartości 12 000 zł) – decyzja należy do uczestnika loterii! Wystarczy kupić dowolny budyń, kisiel lub galaretkę marki WINIARY, zachować dowód zakupu, wybrać nagrodę, o którą gramy (G – gotówka, W – Warsztat), a następnie wysłać SMS na nr 70916 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. G albo W. Dodatkowo zgłoszenie bierze udział w miesięcznym losowaniu nagrody głównej! Po zapisaniu się od razu dowiesz się, czy wygrałeś 50 zł. Loteria potrwa do 30 listopada. Więcej informacji o loterii można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/loteria-budyniowelove/

Rozpocznij słodki jesienny sezon! Budynie od WINIARY wzbogacą Twoją kuchnię, inspirując do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć