Trwa loteria konsumencka WINIARY – Budyniowe Love
Jeśli jesień kojarzy Ci się tylko ze swetrami, ulubionym serialem i herbatą z cytryną – czas na nowe doznania! W tym okresie idealną propozycją na wieczór są pyszne ciepłe desery, które możemy przyrządzić dla całej rodziny. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Teraz możesz dzielić się tą radością z bliskimi. Trwa loteria konsumencka marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Sezon na przyjemności
Jak umilić sobie jesienne wieczory? Możliwości jest wiele, jednak to co słodkie i ciepłe może sprawić nam wyjątkową przyjemność! Budynie od marki WINIARY to wyjątkowe desery, które przeniosą Cię w podróż do czasów dzieciństwa, gdy największą radość sprawiał posiłek przygotowany przez kogoś bliskiego. Budynie to idealny wybór na słodką przekąskę w trakcie dnia. Kremowa konsystencja i niezapomniany smak sprawią, że każdy kęs będzie czystą przyjemnością, wywołując uśmiech na twarzach zarówno najmłodszych, jak i tych nieco starszych.
Słodkie rodzinne chwile
Marka WINIARY nie tylko dostarcza pyszne produkty, ale również inspiruje do spędzenia wspólnego czasu. Jesienne wieczory nabierają magicznego charakteru, możemy razem przygotować coś pysznego – marka WINIARY chce być częścią tych chwil. Budynie stanowią doskonałą bazę do rozwoju kulinarnej kreatywności – oprócz standardowej formy podania, można z nich przyrządzić m.in. racuchy budyniowe, dodać do owsianki albo ciasta. Dzięki różnorodności wariantów smakowych deserowej oferty WINIARY, każde danie może zyskać indywidualny, preferowany przez nas charakter. Z jednego przepisu możemy zrobić ciasto pistacjowe, waniliowe albo czekoladowe – wszystko zależy od nas. Gotowanie razem to nie tylko proces przyrządzania – to momenty dzielenia się wiedzą, rozwijania umiejętności kulinarnych, ale również tworzenia silniejszych więzi rodzinnych i wyjątkowych wspomnień.
Loteria Budyniowe Love
Z okazji budyniowego sezonu WINIARY organizuje loterię Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Co można wygrać? 10 000 zł gotówki albo rodzinne warsztaty kulinarne dla 5 osób (o wartości 12 000 zł) – decyzja należy do uczestnika loterii! Wystarczy kupić dowolny budyń, kisiel lub galaretkę marki WINIARY, zachować dowód zakupu, wybrać nagrodę, o którą gramy (G – gotówka, W – Warsztat), a następnie wysłać SMS na nr 70916 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. G albo W. Dodatkowo zgłoszenie bierze udział w miesięcznym losowaniu nagrody głównej! Po zapisaniu się od razu dowiesz się, czy wygrałeś 50 zł. Loteria potrwa do 30 listopada. Więcej informacji o loterii można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/loteria-budyniowelove/
Rozpocznij słodki jesienny sezon! Budynie od WINIARY wzbogacą Twoją kuchnię, inspirując do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.