Komunikaty PR

Uczta dla koneserów czyli jarmark regionalny „Żuławskie Smaki” w CH Osowa

2020-02-05  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Centrum Handlowe Osowa zaprasza na kolejny jarmark z produktami od lokalnych dostawców, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 7-8 lutego.

Miłośnicy naturalnego jedzenia prosto od producentów po raz kolejny będą mieli możliwość zaopatrzenia się w lokalne produkty z regionu Żuław. Aromatyczne wędliny, pasztety, domowe dania, zupy i kiszonki to tylko nieliczne z oferowanych towarów. Wśród wystawców znajdzie się również Pasieka Wędrowna oferująca najwyższej jakości miody i pyłki, które przydadzą się szczególnie w okresie zimowym.  

„W nowym roku kalendarzowym chęć do pokazania swoich produktów w CH Osowa zgłosili kolejni wystawcy, co bardzo nas cieszy. Z każdym kolejnym jarmarkiem staramy się wraz z dyrekcją Centrum pokazać kolejne produkty i zachęcić mieszkańców Trójmiasta do nabycia najlepszych towarów z okolicy” – mówi Adam Spirewski, właściciel Żuławskich Smaków.

Jarmark „Żuławskie Smaki” to okazja nie tylko do spróbowania i kupienia oferowanych przez wystawców produktów, ale także możliwość poznania sposobu ich wytwarzania z pierwszej ręki, od ich wytwórców. Podczas wydarzenia można będzie również spróbować każdego przysmaku wprost ze stoiska.

W lutym na jarmarku będzie można spotkać następujących wystawców:

  • Żuławska Zagroda – kiszonki i przetwory warzywne

  • Specjały z Borów – naturalne wyroby mięsne i wędzonki

  • Pierogi Halinki – domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej

  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy

  • Żuławska Pasieka Wędrowna – naturalne miody z Żuław

Jarmark „Żuławskie Smaki” odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.