Komunikaty PR

Uczta dla koneserów czyli jarmark regionalny „Żuławskie Smaki” w CH Osowa

2020-02-05  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Centrum Handlowe Osowa zaprasza na kolejny jarmark z produktami od lokalnych dostawców, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 7-8 lutego.

Miłośnicy naturalnego jedzenia prosto od producentów po raz kolejny będą mieli możliwość zaopatrzenia się w lokalne produkty z regionu Żuław. Aromatyczne wędliny, pasztety, domowe dania, zupy i kiszonki to tylko nieliczne z oferowanych towarów. Wśród wystawców znajdzie się również Pasieka Wędrowna oferująca najwyższej jakości miody i pyłki, które przydadzą się szczególnie w okresie zimowym.  

„W nowym roku kalendarzowym chęć do pokazania swoich produktów w CH Osowa zgłosili kolejni wystawcy, co bardzo nas cieszy. Z każdym kolejnym jarmarkiem staramy się wraz z dyrekcją Centrum pokazać kolejne produkty i zachęcić mieszkańców Trójmiasta do nabycia najlepszych towarów z okolicy” – mówi Adam Spirewski, właściciel Żuławskich Smaków.

Jarmark „Żuławskie Smaki” to okazja nie tylko do spróbowania i kupienia oferowanych przez wystawców produktów, ale także możliwość poznania sposobu ich wytwarzania z pierwszej ręki, od ich wytwórców. Podczas wydarzenia można będzie również spróbować każdego przysmaku wprost ze stoiska.

W lutym na jarmarku będzie można spotkać następujących wystawców:

  • Żuławska Zagroda – kiszonki i przetwory warzywne

  • Specjały z Borów – naturalne wyroby mięsne i wędzonki

  • Pierogi Halinki – domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej

  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy

  • Żuławska Pasieka Wędrowna – naturalne miody z Żuław

Jarmark „Żuławskie Smaki” odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.