Komunikaty PR

Uczta dla koneserów czyli jarmark regionalny „Żuławskie Smaki” w CH Osowa

2020-02-05  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Centrum Handlowe Osowa zaprasza na kolejny jarmark z produktami od lokalnych dostawców, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 7-8 lutego.

Miłośnicy naturalnego jedzenia prosto od producentów po raz kolejny będą mieli możliwość zaopatrzenia się w lokalne produkty z regionu Żuław. Aromatyczne wędliny, pasztety, domowe dania, zupy i kiszonki to tylko nieliczne z oferowanych towarów. Wśród wystawców znajdzie się również Pasieka Wędrowna oferująca najwyższej jakości miody i pyłki, które przydadzą się szczególnie w okresie zimowym.  

„W nowym roku kalendarzowym chęć do pokazania swoich produktów w CH Osowa zgłosili kolejni wystawcy, co bardzo nas cieszy. Z każdym kolejnym jarmarkiem staramy się wraz z dyrekcją Centrum pokazać kolejne produkty i zachęcić mieszkańców Trójmiasta do nabycia najlepszych towarów z okolicy” – mówi Adam Spirewski, właściciel Żuławskich Smaków.

Jarmark „Żuławskie Smaki” to okazja nie tylko do spróbowania i kupienia oferowanych przez wystawców produktów, ale także możliwość poznania sposobu ich wytwarzania z pierwszej ręki, od ich wytwórców. Podczas wydarzenia można będzie również spróbować każdego przysmaku wprost ze stoiska.

W lutym na jarmarku będzie można spotkać następujących wystawców:

  • Żuławska Zagroda – kiszonki i przetwory warzywne

  • Specjały z Borów – naturalne wyroby mięsne i wędzonki

  • Pierogi Halinki – domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej

  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy

  • Żuławska Pasieka Wędrowna – naturalne miody z Żuław

Jarmark „Żuławskie Smaki” odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.