Komunikaty PR

Uczta dla koneserów czyli jarmark regionalny „Żuławskie Smaki” w CH Osowa

2020-02-05  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Centrum Handlowe Osowa zaprasza na kolejny jarmark z produktami od lokalnych dostawców, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 7-8 lutego.

Miłośnicy naturalnego jedzenia prosto od producentów po raz kolejny będą mieli możliwość zaopatrzenia się w lokalne produkty z regionu Żuław. Aromatyczne wędliny, pasztety, domowe dania, zupy i kiszonki to tylko nieliczne z oferowanych towarów. Wśród wystawców znajdzie się również Pasieka Wędrowna oferująca najwyższej jakości miody i pyłki, które przydadzą się szczególnie w okresie zimowym.  

„W nowym roku kalendarzowym chęć do pokazania swoich produktów w CH Osowa zgłosili kolejni wystawcy, co bardzo nas cieszy. Z każdym kolejnym jarmarkiem staramy się wraz z dyrekcją Centrum pokazać kolejne produkty i zachęcić mieszkańców Trójmiasta do nabycia najlepszych towarów z okolicy” – mówi Adam Spirewski, właściciel Żuławskich Smaków.

Jarmark „Żuławskie Smaki” to okazja nie tylko do spróbowania i kupienia oferowanych przez wystawców produktów, ale także możliwość poznania sposobu ich wytwarzania z pierwszej ręki, od ich wytwórców. Podczas wydarzenia można będzie również spróbować każdego przysmaku wprost ze stoiska.

W lutym na jarmarku będzie można spotkać następujących wystawców:

  • Żuławska Zagroda – kiszonki i przetwory warzywne

  • Specjały z Borów – naturalne wyroby mięsne i wędzonki

  • Pierogi Halinki – domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej

  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy

  • Żuławska Pasieka Wędrowna – naturalne miody z Żuław

Jarmark „Żuławskie Smaki” odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.