Komunikaty PR

UDANY PRZEPIS NA WIELKANOC OD KRESTO

2024-03-26  |  13:20
Biuro prasowe

Nie ma świąt bez wypieków, a wypieków bez bakalii. Jaki jest sekret smaku mazurków, makowców, bab i serników? Nie tylko receptura przekazywana z pokolenia na pokolenie, ale także wysokiej jakości składniki, które można odnaleźć w szerokiej ofercie suszonych owoców i orzechów KRESTO.

Słodkie wypieki są ukoronowaniem każdej uczty, zwłaszcza tej świątecznej. To właśnie im poświęca się najwięcej czasu, przykładając szczególną wagę nie tylko do ich smaku, ale i wyglądu. Pieczenie to prawdziwa sztuka, a przepisy z każdym pokoleniem wzbogacają się w nowe składniki, które sprawiają, że przygotowane przez nas ciasta smakują równie pysznie jak te przyrządzane przez nasze babcie i mamy, ale trochę lub zupełnie inaczej. Choć zwolenników tradycyjnego pichcenia jest tylu, ilu kurczowo trzymających się tradycyjnych receptur, jedno jest pewne – podstawą udanego dania są składniki, co do których ma się pewność, że są w pełni naturalne i pełne wartości odżywczych.

Pyszne bakalie nie tylko od święta

Co charakteryzuje bakalie KRESTO? Oczywiście nie tylko charakterystyczne żółto-zielone opakowanie, które kojarzy się ze słodko-chrupkim podjadaniem, ale głównie niezmienna od lat gwarancja jakości. Orzechy i migdały– w całości, płatkach lub słupkach – idealnie odnajdą się w keksie, podobnie jak rodzynki, suszone morele, daktyle czy śliwki. Do udekorowania mazurków warto wybrać migdały blanszowane, dzięki którym stworzymy fantazyjne wzory na wierzchu gotowych deserów. Oczywiście wiadomo, że także w wypiekach najbardziej liczy się wnętrze, dlatego trudno wyobrazić sobie makowca bez najważniejszego składnika, czyli maku, idealnego również do strucli i babeczek. Choć sernik sam w sobie jest tak doskonały, że nie wymaga prawie żadnych dodatków, wybornie smakuje z rodzynkami.

Produkty marki z tradycyjnej żółto-zielonej linii KRESTO dostępne są w nowych atrakcyjnych opakowaniach. Poza odświeżeniem szaty graficznej na każdym produkcie można odnaleźć kod QR odwołujący do opisów, wartości odżywcze w przeliczeniu na porcję, które pomogą w planowaniu racjonalnej diety, oraz informację o segregacji opakowania po spożyciu.

Migdały marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,89 zł; 200g – 15,19 zł; 500g – 35,89 zł/szt.

Migdały Słupki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 8,59 zł/szt.

Migdały Płatki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 150g,
Sugerowane ceny detaliczne: 100 g - 8,59 zł, 150g – 12,35 zł szt.

Migdały Blanszowane marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 8,59 zł szt.

Orzechy włoskie marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,90 zł; 200g – 15,19 zł; 500g - 38,99 zł/szt.

Orzechy laskowe marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,90 zł; 200g – 15,19 zł; 500g – 35,69 zł/szt.

Mak marki KRESTO
Dostępne gramatury: 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 200g – 6,49 zł; 500g – 15,72 zł

Rodzynki marki KRESTO
Dostępna gramatura: 100g, 200g, 500g
Sugerowana ceny detaliczne: 100g – 2,85 zł, 200g – 5,19 zł, 500g – 12,47 zł/szt.

Morele suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,90 zł, 200g – 15,19 zł


Śliwki suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 5,70 zł, 200g – 11,19 zł, 500g – 25,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.