Komunikaty PR

Ulubiony śródziemnomorski przysmak w nowej, marynowanej odsłonie

2024-05-27  |  12:00
Biuro prasowe

Suszone pomidory marynowane w occie jabłkowo-spirytusowym z oregano OLE! to klasyczna śródziemnomorska przekąska w nowym wydaniu. Bez oleju i z dodatkiem aromatycznego oregano jest idealnym uzupełnieniem wiosennych kanapek, sałatek i dań na ciepło.

Suszonych pomidorów nie sposób porównać do żadnych innych warzywnych przekąsek. Intensywny aromat i niepowtarzalny smak, który wydobywa suszenie, sprawiają, że są chętnie wykorzystywane w kuchni na co dzień i od święta. W najpopularniejszych wariantach spotyka się je z dodatkiem oliwek, ziół lub pestek, w aksamitnej oliwie lub aromatycznym oleju. Teraz marka OLE! przedstawia ulubiony śródziemnomorski przysmak w nowej, marynowanej odsłonie.

Inspirowane smakiem włoskiej klasyki Suszone pomidory marynowane w occie jabłkowo-spirytusowym z oregano OLE! charakteryzuje wyjątkowa soczystość i delikatny aromat oregano. To propozycja idealna do kanapek z mozzarellą, zapiekanych szparagów z buratą czy lekkiego makaronu, na przykład z pieczonymi warzywami <link>

Świetnie sprawdzi się również jako smaczny dodatek do dań mięsnych i zapiekanek na bazie pomidorów. Samodzielnie podana, na pewno przyciągnie uwagę i zachwyci lekkością.

Więcej pysznych propozycji na dania z warzywnymi przekąskami OLE! znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE! na: www.wole-ole.pl

__________________________

Suszone pomidory marynowane w occie jabłkowo-spirytusowym z oregano OLE!

Pojemność: 305 ml Cena: ok. 15 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.