VAN PUR PRODUCENT ŁOMŻA POMAGA MAŁYM BROWAROM I GASTRONOMII
Zarząd firmy podjął decyzje niosące pomoc w walce z koronawirusem. Jest to m.in. uruchomienie programu wsparcia mniejszych browarów rzemieślniczych w okolicach zakładów należących do grupy. W związku z utrudnieniami jakie spotykają producentów piw kraftowych, VAN PUR postanowił zakupić od nich produkty, pomagając im przetrwać kryzys. Piwo zostało już zakupione z trzech browarów na podkarpaciu, z Podlasia, Górnego Śląska oraz Koszalina.
Okres pandemii jest bardzo ciężki do przetrwania, dlatego nasza branża powinna być solidarna. Nie zapominamy o mniejszych browarach, które są obecnie w wyjątkowo trudnej sytuacji i przyłączamy się do akcji wspieraj lokalnie. Wszystkie produkty, które zostały kupione od browarów rzemieślniczych posłużą jako prezenty okolicznościowe dla naszych pracowników – podkreśla Prezes VAN PUR S.A. Jagoda Iwańczuk
Innym działaniem pomocowym, realizowanym od początku pandemii jest wsparcie gastronomii. Mając na uwadze wyjątkowo ciężką sytuację restauracji, barów i pubów VAN PUR odbiera wyprodukowane przez spółkę piwo w kegach od wszystkich partnerów, a także zwraca im pieniądze.
Odbieranie piwa, podczas gdy gastronomia nie ma możliwości dalszej sprzedaży i serwowania go naszym konsumentom było naturalnym odruchem. Od startu akcji udało się odebrać już ponad
330 HL, a akcja pomocowa cały czas trwa – mówi Prezes VAN PUR S.A. Jagoda Iwańczuk
Ponadto spółka przekazała do Wojewody Podkarpackiej płyn do dezynfekcji na bazie alkoholu z piwa dealkoholizowanego, aby we wspólnej inicjatywie dostarczyć 2000 litrów środków do placówek pomocy społecznej i ochrony zdrowia w regionie. VAN PUR sprowadził także dziesiątki tysięcy maseczek dla pracowników, szpitali i instytucji wymagających szczególnej pomocy. Q-bev należący do jednej grupy kapitałowej przekazał z kolei produkty – napoje izotoniczne dla Komendy Państwowej Straży Pożarnej. Zgodnie z filozofią całej grupy, firmy do niej należące zawsze starają się wspierać rodzinnych i lokalnych przedsiębiorców, zakupując towary i usługi w pierwszej kolejności dostarczane przez polskie, lokalne firmy rodzinne.
Zarząd Van Pur dotychczas przekazał 1 milion złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących szpitali w okolicach zakładów należących do grupy, a kolejny 1 milion złotych przeznaczył na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z rejonu podkarpacia.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.