Veganuary – styczeń pod znakiem diety roślinnej z GARDEN GOURMET
Marka GARDEN GOURMET zachęca do udziału w Veggie Challenge – 30-dniowym wyzwaniu, podczas którego uczestnicy poznają zalety diety roślinnej i pomysły na smaczne potrawy. Dzięki przepisom GARDEN GOURMET i poradom ekspertów ProVeg każdy może w łatwy sposób wzbogacić swój jadłospis o nowe dania bezmięsne.
Veganuary, czyli miesiąc popularyzacji diety bezmięsnej, to doskonała okazja, by przekonać się do kuchni roślinnej lub poznać kolejne przepisy na pyszne potrawy. Idea cieszy się zainteresowaniem na całym świecie, a liczba miłośników dań wege rośnie. Podobnie jak w zeszłym roku, marka GARDEN GOURMET jest partnerem Veggie Challenge, czyli inicjatywy organizowanej przez ProVeg – organizacji podnoszącej świadomość żywieniową.
Osoby, które biorą udział w Veggie Challenge mają możliwość podjąć kulinarne wyzwania ze wsparciem ekspertów. Każdy uczestnik codziennie otrzymuje inspirujące przepisy na bezmięsne potrawy i dawkę wiedzy na temat roślinnego stylu życia. Wśród materiałów znajduje się także e-book stworzony przez markę GARDEN GOURMET, w którym można znaleźć informacje dotyczące diety roślinnej oraz przepisy na dania stworzone z wykorzystaniem produktów GARDEN GOURMET.
„Wprowadzenie większej liczby posiłków bezmięsnych, opartych głównie na roślinach, może w dłuższej perspektywie mieć wpływ na nasze samopoczucie. Dieta roślinna pomaga m.in. w dostarczeniu odpowiedniej ilości błonnika oraz może sprzyjać redukcji stężenia cholesterolu w organizmie, tym samym odgrywając znaczącą rolę w obniżaniu ryzyka wystąpienia schorzeń układu sercowo-naczyniowego. Veganuary i udział w Veggie Challenge to doskonała okazja, aby urozmaicić swój jadłospis, korzystając ze wsparcia ekspertów” – podkreśla Katarzyna Kałaska, Starszy Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska.
Zaangażowanie GARDEN GOURMET w inicjatywę Veggie Challenge to jedno z wielu działań marki, które mają na celu przedstawić konsumentom produkty roślinne i ich zalety. Marka stale powiększa swoje portfolio, oferując alternatywy dla mięsnych potraw. W Polsce w ofercie GARDEN GOURMET znajdują się m.in.: Filet Wegański a’la Rybny, Wegański Kotlet Mielony, Wegański Falafel, Wegańskie Fileciki, Klopsiki Warzywne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne, Burger Roślinny.
Więcej informacji (wraz z przepisami) można znaleźć na stronach:
https://www.gardengourmet.pl/
https://veggiechallenge.pl/garden-gourmet/.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.