Komunikaty PR

VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!

2023-11-27  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 0.32 MB )

Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label. To pierwsza tego typu tabliczka w asortymencie Wawel i kolejny produkt przyjazny weganom, który marka proponuje konsumentom.

 

Wegańskie słodycze z Wawelu

Nowa tabliczka VEGE NOW 90 g z Wawelu to odpowiedź na dynamiczny wzrost popularności produktów roślinnych wśród konsumentów. Wawel jako doświadczony producent podjął wyzwanie przygotowania tabliczki opartej jedynie na składnikach roślinnych, o delikatnej, rozpływającej się w ustach teksturze. Wymagało to specjalnego przygotowania technologicznego, tak aby powstające słodycze spełniały wszystkie wymogi produktów przyjaznych weganom, zgodnych z wymogami międzynarodowego certyfikatu V-Label.

Od 2017 roku Wawel jako świadomy i odpowiedzialny producent realizuje program Dobre Składniki. W ramach tej inicjatywy zmieniono skład słodkości z Wawelu na jeszcze krótszy i prostszy, bez sztucznych barwników i sztucznych aromatów. Niedawno wprowadzona na rynek tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g z Wawelu również powstała w myśl idei Dobrych Składników, dzięki czemu jej skład jest maksymalnie prosty. Jest także odpowiedzią na duże zainteresowanie konsumentów nieoczywistymi smakami i ciekawymi teksturami.

 

Tabliczka bez dodatku mleka

Receptura nowej tabliczki dla wegan VEGE NOW 90 g została oparta tylko na składnikach roślinnych. Swój wyjątkowy aksamitny smak zawdzięcza wyłącznie paście z orzecha laskowego, który dodatkowo nadaje jej delikatną i przyjemnie rozpuszczającą się  konsystencję. Tabliczka otrzymała międzynarodowy certyfikat V-Label. Jest to znak, który przyznaje się wyłącznie towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim, pozwala w łatwy sposób zidentyfikować konsumentom wybór produktów roślinnych. 

Tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g to także świetna propozycja dla osób poszukujących ciekawych smaków i tekstur, pragnących spróbować zupełnie nowej odsłony słodyczy.

 

Produkty przyjazne weganom w Wawelu

Tabliczka VEGE NOW 90 g to nie pierwszy produkt przyjazny weganom z Wawelu. Od kilku lat na rynku dostępne są owocowe galaretki Fresh & Fruity i Fresh & Fruity kwaśne. Stworzone na bazie naturalnych składników i aromatów, bez sztucznych barwników i konserwantów, dostępne  w opakowaniach 160 g, 245 g oraz w sprzedaży luzowej.

To nie wszystko! W tym roku do asortymentu Wawelu dołączyła linia produktów o słodko - słonym smaku peanut butter. Konsumenci mogą delektować się nim w formie MINIczekolady Peanut Butter 37 g z delikatnym kremem z masła orzechowego i warstwą drobinek orzechów , tabliczki czekolady Peanut Butter 100 g o smaku delikatnie gorzkiej czekolady połączonej z masłem orzechowym i orzeszkami arachidowymi. Całość linii domykają pyszne czekoladki nadziewane Peanut Butter, dostępne w dowolnej ilości na wagę. 

Ostatnim w tym zestawieniu produktem przyjaznym weganom, który podobnie jak tabliczka VEGE NOW 90 g otrzymał międzynarodowy certyfikat V-Label są ŻELKI TRAVELKI wegańskie 80 g. Jest to tegoroczna nowość, wprowadzona w ramach linii ŻELKI TRAVELKI, która poprzez egzotyczne oryginalne smaki owoców zabiera nas w różne kierunki świata (Azja, Afryka, Ameryka, Smaki Świata).

Wawel nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w kwestii słodkości przyjaznym weganom. Już wkrótce na rynek trafią kolejne pyszne nowości, oparte niezmiennie na idei programu Dobre Składniki, których smak z pewnością pozytywnie zaskoczy!


Tabliczka VEGE NOW 90 g - tabliczka dla wegan o smaku mlecznym, która swoją aksamitną strukturę i delikatny smak zawdzięcza paście z orzecha laskowego. Oparta tylko na roślinnych składnikach, bez sztucznych barwników i aromatów. Znakowana certyfikatem V-Label, przyznawanym  towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim.

Sugerowana cena detaliczna: ok. 8,99 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.