Komunikaty PR

VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!

2023-11-27  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 0.32 MB )

Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label. To pierwsza tego typu tabliczka w asortymencie Wawel i kolejny produkt przyjazny weganom, który marka proponuje konsumentom.

 

Wegańskie słodycze z Wawelu

Nowa tabliczka VEGE NOW 90 g z Wawelu to odpowiedź na dynamiczny wzrost popularności produktów roślinnych wśród konsumentów. Wawel jako doświadczony producent podjął wyzwanie przygotowania tabliczki opartej jedynie na składnikach roślinnych, o delikatnej, rozpływającej się w ustach teksturze. Wymagało to specjalnego przygotowania technologicznego, tak aby powstające słodycze spełniały wszystkie wymogi produktów przyjaznych weganom, zgodnych z wymogami międzynarodowego certyfikatu V-Label.

Od 2017 roku Wawel jako świadomy i odpowiedzialny producent realizuje program Dobre Składniki. W ramach tej inicjatywy zmieniono skład słodkości z Wawelu na jeszcze krótszy i prostszy, bez sztucznych barwników i sztucznych aromatów. Niedawno wprowadzona na rynek tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g z Wawelu również powstała w myśl idei Dobrych Składników, dzięki czemu jej skład jest maksymalnie prosty. Jest także odpowiedzią na duże zainteresowanie konsumentów nieoczywistymi smakami i ciekawymi teksturami.

 

Tabliczka bez dodatku mleka

Receptura nowej tabliczki dla wegan VEGE NOW 90 g została oparta tylko na składnikach roślinnych. Swój wyjątkowy aksamitny smak zawdzięcza wyłącznie paście z orzecha laskowego, który dodatkowo nadaje jej delikatną i przyjemnie rozpuszczającą się  konsystencję. Tabliczka otrzymała międzynarodowy certyfikat V-Label. Jest to znak, który przyznaje się wyłącznie towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim, pozwala w łatwy sposób zidentyfikować konsumentom wybór produktów roślinnych. 

Tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g to także świetna propozycja dla osób poszukujących ciekawych smaków i tekstur, pragnących spróbować zupełnie nowej odsłony słodyczy.

 

Produkty przyjazne weganom w Wawelu

Tabliczka VEGE NOW 90 g to nie pierwszy produkt przyjazny weganom z Wawelu. Od kilku lat na rynku dostępne są owocowe galaretki Fresh & Fruity i Fresh & Fruity kwaśne. Stworzone na bazie naturalnych składników i aromatów, bez sztucznych barwników i konserwantów, dostępne  w opakowaniach 160 g, 245 g oraz w sprzedaży luzowej.

To nie wszystko! W tym roku do asortymentu Wawelu dołączyła linia produktów o słodko - słonym smaku peanut butter. Konsumenci mogą delektować się nim w formie MINIczekolady Peanut Butter 37 g z delikatnym kremem z masła orzechowego i warstwą drobinek orzechów , tabliczki czekolady Peanut Butter 100 g o smaku delikatnie gorzkiej czekolady połączonej z masłem orzechowym i orzeszkami arachidowymi. Całość linii domykają pyszne czekoladki nadziewane Peanut Butter, dostępne w dowolnej ilości na wagę. 

Ostatnim w tym zestawieniu produktem przyjaznym weganom, który podobnie jak tabliczka VEGE NOW 90 g otrzymał międzynarodowy certyfikat V-Label są ŻELKI TRAVELKI wegańskie 80 g. Jest to tegoroczna nowość, wprowadzona w ramach linii ŻELKI TRAVELKI, która poprzez egzotyczne oryginalne smaki owoców zabiera nas w różne kierunki świata (Azja, Afryka, Ameryka, Smaki Świata).

Wawel nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w kwestii słodkości przyjaznym weganom. Już wkrótce na rynek trafią kolejne pyszne nowości, oparte niezmiennie na idei programu Dobre Składniki, których smak z pewnością pozytywnie zaskoczy!


Tabliczka VEGE NOW 90 g - tabliczka dla wegan o smaku mlecznym, która swoją aksamitną strukturę i delikatny smak zawdzięcza paście z orzecha laskowego. Oparta tylko na roślinnych składnikach, bez sztucznych barwników i aromatów. Znakowana certyfikatem V-Label, przyznawanym  towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim.

Sugerowana cena detaliczna: ok. 8,99 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.