Komunikaty PR

VEGETA i PODRAVKA po raz kolejny nagrodzone w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda

2024-05-29  |  09:00

W 14. edycji konkursu branżowego „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich" docenione zostały produkty zarówno marki VEGETA, jak i PODRAVKA. Pierwsze miejsce, a tym samym Złoty Paragon w swoich kategoriach otrzymały przyprawa VEGETA Uniwersalna oraz Przecier pomidorowy PODRAVKA. Wyróżnione zostały również Pomidory suszone w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaron Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group.

23 maja odbyła się uroczyta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu  2024, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich”. Nagroda przyznawana jest przez właścicieli sklepów detalicznych oraz czytelników miesięcznika HURT&DETAL. Zdobycie dwóch Złotych Paragonów oraz dwóch wyróżnień to kolejny ogromny sukces dla firmy PODRAVKA.

Przyprawa VEGETA Uniwersalna, która wygrała w kategorii „Przyprawy suche,  fixy, produkty instant”, to produkt od lat towarzyszący Polakom w kuchni. Oryginalne połączenie i starannie dobrane proporcje przypraw i suszonych warzyw sprawiają, że zastosowania przyprawy VEGETA są nieograniczone. Z kolei zwycięzca kategorii „Pozostałe przyprawy mokre i sosy” – Przecier pomidorowy PODRAVKA, to najwyższej jakości produkt powstały w 100% ze świeżych, aromatycznych pomidorów, dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu. Konsumenci pokochali go za pyszny smak i doskonałą jakość.

Powód do dumy dla firmy PODRAVKA przyniosły też wyróżnienia dla Pomidorów suszonych w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaronu Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Stanowi to potwierdzenie gwarancji doskonałego smaku i najwyższej jakości tych produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.