Komunikaty PR

VEGETA i PODRAVKA po raz kolejny nagrodzone w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda

2024-05-29  |  09:00

W 14. edycji konkursu branżowego „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich" docenione zostały produkty zarówno marki VEGETA, jak i PODRAVKA. Pierwsze miejsce, a tym samym Złoty Paragon w swoich kategoriach otrzymały przyprawa VEGETA Uniwersalna oraz Przecier pomidorowy PODRAVKA. Wyróżnione zostały również Pomidory suszone w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaron Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group.

23 maja odbyła się uroczyta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu  2024, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich”. Nagroda przyznawana jest przez właścicieli sklepów detalicznych oraz czytelników miesięcznika HURT&DETAL. Zdobycie dwóch Złotych Paragonów oraz dwóch wyróżnień to kolejny ogromny sukces dla firmy PODRAVKA.

Przyprawa VEGETA Uniwersalna, która wygrała w kategorii „Przyprawy suche,  fixy, produkty instant”, to produkt od lat towarzyszący Polakom w kuchni. Oryginalne połączenie i starannie dobrane proporcje przypraw i suszonych warzyw sprawiają, że zastosowania przyprawy VEGETA są nieograniczone. Z kolei zwycięzca kategorii „Pozostałe przyprawy mokre i sosy” – Przecier pomidorowy PODRAVKA, to najwyższej jakości produkt powstały w 100% ze świeżych, aromatycznych pomidorów, dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu. Konsumenci pokochali go za pyszny smak i doskonałą jakość.

Powód do dumy dla firmy PODRAVKA przyniosły też wyróżnienia dla Pomidorów suszonych w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaronu Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Stanowi to potwierdzenie gwarancji doskonałego smaku i najwyższej jakości tych produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.