VEGETA i PODRAVKA po raz kolejny nagrodzone w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda
W 14. edycji konkursu branżowego „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich" docenione zostały produkty zarówno marki VEGETA, jak i PODRAVKA. Pierwsze miejsce, a tym samym Złoty Paragon w swoich kategoriach otrzymały przyprawa VEGETA Uniwersalna oraz Przecier pomidorowy PODRAVKA. Wyróżnione zostały również Pomidory suszone w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaron Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group.
23 maja odbyła się uroczyta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu 2024, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich”. Nagroda przyznawana jest przez właścicieli sklepów detalicznych oraz czytelników miesięcznika HURT&DETAL. Zdobycie dwóch Złotych Paragonów oraz dwóch wyróżnień to kolejny ogromny sukces dla firmy PODRAVKA.
Przyprawa VEGETA Uniwersalna, która wygrała w kategorii „Przyprawy suche, fixy, produkty instant”, to produkt od lat towarzyszący Polakom w kuchni. Oryginalne połączenie i starannie dobrane proporcje przypraw i suszonych warzyw sprawiają, że zastosowania przyprawy VEGETA są nieograniczone. Z kolei zwycięzca kategorii „Pozostałe przyprawy mokre i sosy” – Przecier pomidorowy PODRAVKA, to najwyższej jakości produkt powstały w 100% ze świeżych, aromatycznych pomidorów, dojrzewających w śródziemnomorskim słońcu. Konsumenci pokochali go za pyszny smak i doskonałą jakość.
Powód do dumy dla firmy PODRAVKA przyniosły też wyróżnienia dla Pomidorów suszonych w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaronu Spaghetti 100% durum PODRAVKA. Stanowi to potwierdzenie gwarancji doskonałego smaku i najwyższej jakości tych produktów.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.