Vegeta z nagrodą konsumentów Złote Innowacje FMCG & Retail
Pod koniec października odbyła się finałowa gala konkursu konsumenckiego „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Po raz kolejny produkty marki Vegeta otrzymały prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą otrzymał tytuł Złotej Innowacji w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy.
W tegorocznej edycji wydarzenia „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą zdobył pierwsze miejsce i tytuł: Złota Innowacja 2022 roku w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy. Ten wyjątkowy fix Vegety zawiera w swoim składzie jedynie mieszankę suszonych warzyw, aromatycznych ziół oraz przypraw. Dzięki odpowiednio dobranym proporcjom, produkt świetnie sprawdza się do przygotowania łatwych dań wegetariańskich oraz mięsnych. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim stanowi połączenie naturalnych składników bez glutaminianu sodu, sztucznych barwników oraz aromatów.
Dodatkowo marka została wyróżniona również za dwa produkty. Vegeta BIO 120g zdobyła uznanie w grupie „Skład”, w kategorii: Żywność - za swój uniwersalny charakter oraz połączenie suszonych warzyw pochodzących z certyfikowanych upraw rolnictwa ekologicznego, a z kolei Fix Vegeta Natur Zapiekanka Makaronowa z szynką / dynią i brokułami 40 g doceniono w grupie „Chwile z Produktem”, w kategorii: Przyjemne Gotowanie - za połączenie naturalnych składników w formie gotowej mieszanki fix, dzięki której można szybko i łatwo przygotować zapiekankę makaronową w wersji mięsnej oraz wegetariańskiej.
Złote Innowacje FMCG & Retail" to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania w ramach 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w 32 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.