Komunikaty PR

W 2022 roku użytkownicy Bolt Food zamówili 38 tys. pizz hawajskich

2023-02-09  |  13:30
Biuro prasowe

Z okazji Międzynarodowego Dnia Pizzy, Bolt Food podsumowuje jakie są zwyczaje użytkowników aplikacji w jedzeniu włoskiego specjału. Najpopularniejszym rodzajem pizzy w ubiegłym roku była margherita, natomiast absolutny miłośnik zamówił przez cały rok aż 464 sztuk pizzy. 

 

9 lutego obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Pizzy. Z tej okazji Bolt Food postanowił przyjrzeć się zwyczajom osób zamawiających jedzenie na dowóz przez superaplikację Bolt Food. Okazuje się, że użytkownicy Bolt Food są niezaprzeczalnymi fanami pizzy- w 2022 roku łącznie zamówili ponad milion sztuk włoskiego specjału. Solowym rekordzistą okazał się mieszkaniec Wrocławia, który w 2022 roku zamówił łącznie aż 464 sztuk pizzy. Jednak to mieszkańcy Warszawy łącznie zamawiają najwięcej pizz w Polsce- w 2022 było to blisko  630 tys. pizz!

 

- Pizza to posiłek uniwersalny, który można zjeść podczas romantycznej kolacji przy przy winie, podjeść na szybko w czasie lunchu lub przegryźć razem z dobrym filmem w piątkowy wieczór. Sprawdziliśmy również kiedy użytkownicy Bolt Food najchętniej wybierają ten włoski specjał. Okazuje się, że pizza to także dobry ratunek na niedzielną kolację- wtedy to właśnie odnotowujemy najwięcej zamówień- komentuje Michał Duszyński z Bolt Food w Polsce. 

 

Z ananasem czy bez? 

 

Pizza hawajska dzieli Polaków, jednak wśród użytkowników Bolt Food sprawa jest jasna: w 2022 roku pizza hawajska została zamówiona aż 38 tys. razy! Jednak miejsca na podium najchętniej zamawianych smaków trzymają pizza:


1. Margherita

2. Pepperoni

3. Capricciosa



 

***

Bolt to europejska super-aplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.