Komunikaty PR

W Międzynarodowy Dzień Czekolady odkryj nową tabliczkę E.Wedel!

2020-09-04  |  10:00
Biuro prasowe

Nowa Mocno Mleczna – kunszt tworzenia mlecznych czekolad

Nad smakiem czekolad E.Wedel od lat czuwa ekspertka - Renata Kamińska. Kontynuując wedlowską tradycję czekoladnictwa, przez lata stworzyła kilkadziesiąt produktów, które kochają konsumenci. Spod ręki Renaty wyszły, m.in. produkty takie jak: najlepiej sprzedająca się czekolada gorzka w Polsce, unikalna czekolada biała karmelowa, czy też dobrze znana biała czekolada od E.Wedel. Jej autorstwa jest również najnowsza receptura czekolady Mocno Mlecznej. Sekret tego unikalnego smaku to wyjątkowe połączenie czekolady i mleka oraz gładka konsystencja, która sprawia, że nowa czekolada przyjemnie rozpływa się w ustach.

Szeroki wybór

Na portfolio nowej linii czekolad składa się kilka wariantów: Mocno Mleczna, Mocno Mleczna z bakaliami, Mocno Mleczna z corn flakes oraz Mocno Mleczna z orzechami laskowymi. E.Wedel wierzy, że nowa receptura Mocno Mlecznych przypadnie do gustu konsumentom, którzy cenią sobie aksamitne rozpływanie kostki czekolady w ustach i poszukują prawdziwej przyjemności płynącej z doskonale połączonych składników.

Nowa szata graficzna

Wprowadzeniu na rynek czekolady Mocno Mlecznej towarzyszy zmiana szaty graficznej opakowań tabliczek E.Wedel. Odmieniony design bazuje na kolorach, które od lat kojarzone są z markę – odcienie niebieskiego i granatu. Teraz zobaczymy je w zupełnie innej odsłonie. Nowe opakowania czekolad mlecznych będą jaśniejsze, w kolorze błękitu, zaś gorzkie zyskają nowy odcień granatu.

Na opakowaniach dostrzec można dobrze znany symbol marki – chłopca i zebrę autorstwa Leonetto Capiello, który powstał już w roku 1926 r. Ten zgrany duet pojawia się na tabliczkach w nowej, odświeżonej wersji. Chłopiec i zebra pojawią się na każdej tabliczce czekolady w rozmaitych scenkach przedstawiających małe, codzienne przyjemności.

Nowe opakowania tabliczek zawierają także atrakcyjne demo produktowe. Duże, apetyczne kostki czekolady podkreślają aspekt przyjemnościowy produktów, a także zachęcają do ich spróbowania. Dodatkowo, na tyle opakowań znajdziemy ciekawostki związane z marką E.Wedel. Dzięki temu możemy zapoznać się z jej blisko 170-letnią historią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.