W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Coca-Cola wie, jak ważne jest celebrowanie dobrych chwil. Ostatnie miesiące mocno odcisnęły się na całej branży gastronomicznej. Po wielu trudnych momentach, dostosowaniu lokali do obecnych standardów i z całkowicie odświeżonym planem działania restauracje na nowo otwierają swoje drzwi dla klientów. Aby zachęcić gości do odwiedzania ulubionych lokali, Coca-Cola rozpoczyna akcję „Coca-Cola od nas”. Na stronie https://www.coca-cola.pl/coca-cola-od-nas otrzymać można kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z niemal 2 000 restauracji partnerskich Coca-Coli. Lista wszystkich lokali dostępna jest na stronie internetowej. Akcja potrwa trzy tygodnie. W ten sposób marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji, ponieważ korzystanie z ich usług to najlepszy sposób, w jaki możemy pomóc branży gastronomicznej. - Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.
Kolejnym, obok „Coca-Cola od nas”, działaniem wspierającym sektor HORECA w ramach trwającej kampanii #OtwarciJakNigdy, jest dzielenie się zasobami i wiedzą w tworzeniu przekazu reklamowego. W tym celu Coca-Cola przygotowała innowacyjną platformę, która pomaga partnerom z branży gastronomicznej zaprojektować dopasowaną do ich potrzeb reklamę i dzięki sponsoringowi firmy ją rozpowszechnić.
Coca-Cola aktywnie bierze udział we wsparciu sektora HORECA od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. Do tej pory działania marki dotarły już do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów
Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.
Problemy społeczne
Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.
Żywienie
Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.