Komunikaty PR

W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju

2020-08-11  |  12:00
Biuro prasowe

Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.

 

Coca-Cola wie, jak ważne jest celebrowanie dobrych chwil. Ostatnie miesiące mocno odcisnęły się na całej branży gastronomicznej. Po wielu trudnych momentach, dostosowaniu lokali do obecnych standardów i z całkowicie odświeżonym planem działania restauracje na nowo otwierają swoje drzwi dla klientów. Aby zachęcić gości do odwiedzania ulubionych lokali, Coca-Cola rozpoczyna akcję „Coca-Cola od nas”. Na stronie https://www.coca-cola.pl/coca-cola-od-nas otrzymać można kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z niemal 2 000 restauracji partnerskich Coca-Coli. Lista wszystkich lokali dostępna jest na stronie internetowej. Akcja potrwa trzy tygodnie. W ten sposób marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji, ponieważ korzystanie z ich usług to najlepszy sposób, w jaki możemy pomóc branży gastronomicznej. - Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, Senior Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.

 

Kolejnym, obok „Coca-Cola od nas”, działaniem wspierającym sektor HORECA w ramach trwającej kampanii #OtwarciJakNigdy, jest dzielenie się zasobami i wiedzą w tworzeniu przekazu reklamowego. W tym celu Coca-Cola przygotowała innowacyjną platformę, która pomaga partnerom z branży gastronomicznej zaprojektować dopasowaną do ich potrzeb reklamę i dzięki sponsoringowi firmy ją rozpowszechnić.

 

Coca-Cola aktywnie bierze udział we wsparciu sektora HORECA od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. Do tej pory działania marki dotarły już do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.