Komunikaty PR

W staropolskim stylu – szlachetne pasztety na święta

2022-12-01  |  12:31

Pasztet z dziczyzny to jeden z przysmaków staropolskich dworów, który gościł na szlacheckich stołach podczas najważniejszych uczt i biesiad. I chociaż zmieniły się czasy i styl życia, warto pielęgnować tradycje kulinarne, łącząc je z nowoczesnością.

Przygotowanie pasztetu było sztuką wymagającą czasu, umiejętności oraz doskonałej jakości mięsa, przypraw i dodatków. Dlatego zadanie to powierzano wyspecjalizowanym pasztetnikom, a składniki selekcjonowano z ogromną starannością. Dzisiaj także możemy cieszyć się wybornym smakiem staropolskich specjałów, posiadając minimalne umiejętności kulinarne i bardzo mało czasu. Wystarczy sięgnąć po produkty najwyższej jakości.

Pasztet Dworski to linia czterech pasztetów premium z dodatkiem szlachetnych mięs z dzika, jelenia, królika i najnowszy z mięsem kaczki. Mają prosty w 100% naturalny skład bez konserwantów i sztucznych dodatków, a ich receptury zostały zainspirowane tradycyjną kuchnią staropolską. Co ważne, nie zawierają glutenu. Stworzone z najlepszych gatunków mięsa, świetnie doprawione, odznaczają się bogatą konsystencją, typową dla domowych mięsnych przetworów. Wyróżnia je także szklane opakowania, postrzegane jako bardziej ekologiczne. Pasztet Dworski to klasa sama w sobie i doskonały wybór na świąteczny  stół. Idealny jako dodatek do kanapek, tartinek czy na przystawkę.

Pielęgnowanie kulinarnych tradycji łączy nas z przeszłością. Dzięki nowoczesnemu podejściu oraz produktom na miarę tu i teraz, nie musimy rezygnować z klasycznych smaków. Najważniejsze, by szukać rozwiązań, które pozwolą każdemu świętować i jeść, tak jak lubi najbardziej.

Pasztet Dworski – naturalnie szlachetny

Pasztet Dworski z dzikiem, 160 g, cena det. ok. 6 zł

Pasztet Dworski z jeleniem, 160 g, cena det. ok. 6 zł

Pasztet Dworski z królikiem, 160 g, cena det. ok. 6 zł

NOWOŚĆ: Pasztet Dworski z kaczką, 160 g, cena det. ok. 6 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.