Wakacyjne Grześki - limitowana edycja na lato
20 maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy.
Z końcem maja portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym i czekoladowym. Drugi produkt to niecodzienne zestawienie jasnego wafelka z kultowym smakiem Oranżady Hellena, ukrytym w kremie ze strzelającym nadzieniem.
- W tym roku na czas wakacji przygotowaliśmy specjalną ofertę z myślą o starszych i młodszych miłośnikach wafli. Grześki Gofree Kakao i Czekolada to świetna opcja dla tych, którzy latem kochają aktywnie spędzać czas. Wersja wafelka bez czekolady na wierzchu sprawdzi się idealnie jako przekąska, którą można wrzucić do plecaka podczas upałów i schrupać w trakcie letnich aktywności – bez obawy, że się rozpuści. Natomiast Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca będą szczególnie atrakcyjne dla młodzieży, lubiącej być zaskakiwaną i nieustannie szukającej nowości, również w kwestii wyboru słodyczy - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Nowości to tylko część szerokiej oferty marki Grześki bez czekolady. W portfolio dostępne są także Grześki Mega Kakaowe, Grześki Gofree Wanilia – Czekolada, Grześki Gofree Czekolada z orzechami, a także Grześki Dziel na 6 w wersji pojedynczej oraz w rodzinnym multipaku.
Limitowaną edycję Grześki Gofree będą wspierać działania digitalowe. Planowana jest także współpraca z influencerami oraz promocja podczas eventów. W największych stacjach telewizyjnych pojawi się spot wizerunkowy w ramach platformy marki Grześki.
Więcej informacji na https://grzeski.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
● Grześki Gofree Kakao i Czekolada 33 g, sugerowana cena detaliczna 1,59 zł
● Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca 33 g, sugerowana cena detaliczna 1,59 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.