Wakacyjne Grześki - limitowana edycja na lato
20 maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy.
Z końcem maja portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym i czekoladowym. Drugi produkt to niecodzienne zestawienie jasnego wafelka z kultowym smakiem Oranżady Hellena, ukrytym w kremie ze strzelającym nadzieniem.
- W tym roku na czas wakacji przygotowaliśmy specjalną ofertę z myślą o starszych i młodszych miłośnikach wafli. Grześki Gofree Kakao i Czekolada to świetna opcja dla tych, którzy latem kochają aktywnie spędzać czas. Wersja wafelka bez czekolady na wierzchu sprawdzi się idealnie jako przekąska, którą można wrzucić do plecaka podczas upałów i schrupać w trakcie letnich aktywności – bez obawy, że się rozpuści. Natomiast Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca będą szczególnie atrakcyjne dla młodzieży, lubiącej być zaskakiwaną i nieustannie szukającej nowości, również w kwestii wyboru słodyczy - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Nowości to tylko część szerokiej oferty marki Grześki bez czekolady. W portfolio dostępne są także Grześki Mega Kakaowe, Grześki Gofree Wanilia – Czekolada, Grześki Gofree Czekolada z orzechami, a także Grześki Dziel na 6 w wersji pojedynczej oraz w rodzinnym multipaku.
Limitowaną edycję Grześki Gofree będą wspierać działania digitalowe. Planowana jest także współpraca z influencerami oraz promocja podczas eventów. W największych stacjach telewizyjnych pojawi się spot wizerunkowy w ramach platformy marki Grześki.
Więcej informacji na https://grzeski.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
● Grześki Gofree Kakao i Czekolada 33 g, sugerowana cena detaliczna 1,59 zł
● Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca 33 g, sugerowana cena detaliczna 1,59 zł
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.