Komunikaty PR

Walentynkowy start kampanii Łaciaty i ja

2022-02-10  |  16:30
Biuro prasowe

Już 14 lutego, w dzień zakochanych, startuje nowa kampania serków śmietankowych Łaciate pod nazwą „Łaciaty i ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Marka swoimi działaniami będzie zachęcać do tego, by w 2022 być bliżej siebie, spędzać razem więcej czasu i czerpać przyjemność ze wspólnego przygotowywania posiłków w bliskim gronie.

Rozpoczęta kampania to kontynuacja idei marki z 2020 roku opartej na platformie „łaciaty i ja”. Tym razem bazuje na komunikacji nietypowych świąt, które są świetnymi okazjami do bycia razem. W ten sposób, rozpoczynając od walentynek, przez dzień całusa, recyklingu czy dzień leniwych spacerów powstanie wyjątkowy Łaciaty Kalendarz, pełen fantastycznych i niezapomnianych wrażeń, którym towarzyszyć będą serki Łaciate. Marka przez cały rok będzie podpowiadać, jak przy niewielkim wysiłku przygotować dla siebie i bliskich pyszną, ale prostą i zaskakującą potrawę, na bazie serka Łaciatego.

Razem z marką Łaciate chcemy pokazać konsumentom, że rok 2022 będzie pełen przyjemnych i zapadających w pamięć chwil. W tym roku postawiliśmy na komunikację w systemie real time, wykorzystując aktualne, kalendarzowe okazje i prowadząc komunikację związaną z danym świętem tylko tego konkretnego dnia. Chcemy w ten sposób doceniać momenty, koncentrując się w działaniach na „tu i teraz” – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Dodatkowo 21 marca marka wystartuje z Wielką Loterią – „Łaciaty i ja i tysiące do wygrania”, w której kulinarne pomysły wykorzystania serków łaciatych może z łatwością przełożyć się na tysiące (złotych) nagród. Mechanizm loterii jest niezwykle prosty – wystarczy kupić swój ulubiony serek śmietankowy Łaciaty, zachować i następnie zarejestrować paragon na stronie www.laciatyija.pl.

Kampania będzie realizowana przez cały rok. W tym czasie wspierać ją będą: emisja reklam w TV, działania digitalowe, aktywacja w social mediach, kampania video oraz współpraca z influencerami na Instagramie i Tik Toku.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów Media Republic.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:09

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Żywienie Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.
2024-07-05 | 11:00

Nowy wymiar sałatki. Dodaj ten składnik i zachwyć się bogactwem smaku.

Sezon na świeże, sezonowe warzywa w pełni, co oznacza, że nadszedł czas, by cieszyć się różnorodnymi, kolorowymi sałatkami. Suszone pomidory z żurawiną w oleju z ziołami OLE!
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.