Komunikaty PR

Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe"

2024-02-28  |  16:00
Biuro prasowe

Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery właśnie dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z najnowszą, czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej.

14 lutego br. przy Moście Poniatowskiego w Warszawie powstał okolicznościowy mural promujący konkurs „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. Autorem projektu, nad którym prace trwały kilkadziesiąt godzin jest agencja Gong. Sama grafika muralu nawiązuje do filmu „Emma i czarny jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego marka Familijne została oficjalnym partnerem.

Planując najnowszą edycję kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, skupiliśmy się na wprowadzeniu niestandardowych i nowatorskich form promocji. Marka Familijne jest obecna w kinach na terenie całej Polski. Zorganizowaliśmy specjalną wafelkową degustację z okazji warszawskiej premiery filmu „Emma i czarny jaguar”. Dopełnieniem kampanii jest mural, który można podziwiać na jednym z warszawskich budynków, do 15 marca br. - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Stwórz plakat filmowy i wygraj!

„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to konkurs skierowany do pasjonatów kina oraz wielbicieli wafli numer 1 w Polsce. W tym roku, aby zdobyć atrakcyjne nagrody, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zatrzymać paragon i zarejestrować go na stronie www.familijne.pl. Następnie, korzystając z dedykowanego generatora, należy stworzyć unikalny Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kina Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafelków.

„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” potrwają do 31 marca 2024 roku. Działania komunikacyjne związane z promocją akcji obejmują także telewizję, VOD, media społecznościowe, Internet oraz punkty sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnej stronie www.familijne.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.