Warszawski mural promuje „Familijne Wieczory Filmowe"
Prace nad wyjątkowym muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery właśnie dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z najnowszą, czwartą już odsłoną aktywacji konsumenckiej.
14 lutego br. przy Moście Poniatowskiego w Warszawie powstał okolicznościowy mural promujący konkurs „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. Autorem projektu, nad którym prace trwały kilkadziesiąt godzin jest agencja Gong. Sama grafika muralu nawiązuje do filmu „Emma i czarny jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego marka Familijne została oficjalnym partnerem.
Planując najnowszą edycję kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, skupiliśmy się na wprowadzeniu niestandardowych i nowatorskich form promocji. Marka Familijne jest obecna w kinach na terenie całej Polski. Zorganizowaliśmy specjalną wafelkową degustację z okazji warszawskiej premiery filmu „Emma i czarny jaguar”. Dopełnieniem kampanii jest mural, który można podziwiać na jednym z warszawskich budynków, do 15 marca br. - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Stwórz plakat filmowy i wygraj!
„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to konkurs skierowany do pasjonatów kina oraz wielbicieli wafli numer 1 w Polsce. W tym roku, aby zdobyć atrakcyjne nagrody, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zatrzymać paragon i zarejestrować go na stronie www.familijne.pl. Następnie, korzystając z dedykowanego generatora, należy stworzyć unikalny Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kina Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafelków.
„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” potrwają do 31 marca 2024 roku. Działania komunikacyjne związane z promocją akcji obejmują także telewizję, VOD, media społecznościowe, Internet oraz punkty sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnej stronie www.familijne.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.