Komunikaty PR

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

2024-04-25  |  12:40
Biuro prasowe

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał imieniem ukochanej - Danuty. Dzięki tej romantycznej historii możemy delektować się smakiem słynnej MINIczekolady aż do dziś.

Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g to sposób na równowagę między przyjemnością a dbaniem o siebie. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej i solo, w ramach słodkiej chwili przyjemności. Pomaga zadbać o dzienną podaż witaminy C - zawiera 100% dziennej referencyjnej wartości spożycia dla witaminy C dla osoby dorosłej. Poręczna forma MINIczekolady Wawel sprawia, że można zabrać ją ze sobą i delektować się jej malinowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.

- Jak powszechnie wiadomo witamina C pełni istotną rolę w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu. Oprócz ogólnie znanego pozytywnego wpływu na działanie układu odpornościowego, wspiera także proces produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry oraz pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym - mówi Anna Adaś, Kierownik Biura Badań i Rozwoju w Wawel S.A.

Trudno powiedzieć, który smak Danusi jest tym najdoskonalszym… Danusia Klasyczna 38 g od lat niezmiennie skrywa czekoladowo-orzechowo nadzienie, zatopione w pysznej czekoladzie deserowej Wawel. Danusia Kokosowa 38 g to prawdziwie słoneczne połączenie wakacyjnego smaku kokosa z cienką warstwą szlachetnej czekolady Wawel. Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g zachwyca harmonijnym połączeniem wysokiej jakości czekolady Wawel z subtelnym malinowym nadzieniem (45%) z dziką różą - naturalnym źródłem witaminy C - oraz dodatkiem kolagenu. Spróbuj wszystkich trzech smaków i wybierz swój ulubiony.

Zapraszamy do odwiedzenia strony o nowej Danusi Malinowej Beauty!

https://qr.dobreskladniki.pl/danusiabeauty

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.