Komunikaty PR

Wawel na wiosnę z nutami nowości

2024-03-14  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania Zdjęcia ( 0.73 MB )

Tegoroczna oferta to zaproszenie do odkrycia limitowanej edycji słodyczy, których jakość i dobry skład są na poziomie… Level Wawel! 

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki… w nowej odsłonie!  

Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane - Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu - tej wiosny zaskoczą swoim nowym smakiem! Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tego produktu, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe pikantne nuty smakowe. Malaga zaskoczy nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki wyrazistym smakiem chili. Limitowaną wersję czekoladek można zakupić na wagę, dzięki czemu każdy skomponuje swój idealny słodko-pikantny mix słodyczy z Wawelu.  

Czekoladowe nowości z Wawelu  

To nie koniec niespodzianek! Pikantne nuty smakowe znajdują się także w wiosennych czekoladach nadziewanych o takim samym smaku, jak czekoladki: tabliczka Malaga 92 g z pieprzem cytrynowym, w której dodatek pieprzu idealnie łączy się ze śmietankowo-rodzynkowym nadzieniem, Tiki Taki 90 g z miętą pieprzową, gdzie nuta mięty podkreśla kokosowo-orzechowe wnętrze i Kasztanki 89 g z chili, którego ostrość perfekcyjnie podkreśla kakaowy smak. 

Czekolady Wawel to wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za pysznym smakiem idzie także krótki i dobry skład. Dlatego tej wiosny do słodkiego świata produktów Wawel dołączą czekolady duże: Migdał z wiśnią 275 g oraz Zabajone 275 g. W ofercie dostępna jest również znana już i lubiana przez konsumentów czekolada Krówkowa 270 g

Prezent dla siebie i bliskich  

Bombonierka to idealny prezent na nadchodzącą Wielkanoc. W roli słodkiego podarunku tradycyjnie sprawdzą się bombonierki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. W tym roku Wawel przygotował kolekcję tradycyjnych czekoladek, zamykając je w jednej kolorowej bombonierce 169 g. Połączenie kultowych smaków Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w jednym eleganckim, uniwersalnym kolorystycznie opakowaniu, które sprawdzi się jako prezent zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. 

Kolejną pyszną propozycją na podarunek są czekoladki nadziewane inspirowane popularnymi nalewkami: Cytrynówka 185 g i Wiśniówka 185 g, dostępne w żółtym i czerwonym kartoniku prezentowym. 

Wiosenny luz z Wawelem 

Do wielkanocnego koszyczka polecają się pyszne jajeczka, wypełnione po brzegi pysznym czekoladowym nadzieniem - pakowane w barwne owijki, nawiązujące kolorem do wielkanocnych pisanek. Są dostępne w sprzedaży na wagę, co pozwala każdemu do woli wypełnić swój koszyczek, a później podać je jako słodki poczęstunek. Czekoladowe jajeczka z Wawelu świetnie nadają się także jako element wielkanocnej zabawy w szukanie słodyczy w różnych zakątkach domu lub ogrodu.  

Wiosenne nuty znajdziemy również w nowych smakach cukierków na wagę. Marka Wawel zaprasza do odkrycia słodkiego smaku cukierka Śmietankowego z galaretką malinową, który łączy w sobie kremową śmietankę z owocową galaretką oraz cukierka Czekoladowy z galaretką wiśniową, gdzie intensywność czekolady delikatnie przeplata się z przyjemnym smakiem soczystych wiśni. Obie propozycje będą doskonałym dopełnieniem stołu w czasie spotkań z bliskimi i słodkich chwil dla siebie. 

Tegoroczna oferta wiosenna marki Wawel to połączenie kultowych smaków z zaskakującymi nutami nowości. To z jednej strony przełamanie znanych od pokoleń smaków zaskakującymi dodatkami pikantnych przypraw, a z drugiej strony owocowe, wiosenne smaki, które zabiorą każdego w świat słodkości z Wawelu. Warto spróbować! 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.