Wawel na wiosnę z nutami nowości
Tegoroczna oferta to zaproszenie do odkrycia limitowanej edycji słodyczy, których jakość i dobry skład są na poziomie… Level Wawel!
Malaga, Tiki Taki i Kasztanki… w nowej odsłonie!
Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane - Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu - tej wiosny zaskoczą swoim nowym smakiem! Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tego produktu, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe pikantne nuty smakowe. Malaga zaskoczy nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki wyrazistym smakiem chili. Limitowaną wersję czekoladek można zakupić na wagę, dzięki czemu każdy skomponuje swój idealny słodko-pikantny mix słodyczy z Wawelu.
Czekoladowe nowości z Wawelu
To nie koniec niespodzianek! Pikantne nuty smakowe znajdują się także w wiosennych czekoladach nadziewanych o takim samym smaku, jak czekoladki: tabliczka Malaga 92 g z pieprzem cytrynowym, w której dodatek pieprzu idealnie łączy się ze śmietankowo-rodzynkowym nadzieniem, Tiki Taki 90 g z miętą pieprzową, gdzie nuta mięty podkreśla kokosowo-orzechowe wnętrze i Kasztanki 89 g z chili, którego ostrość perfekcyjnie podkreśla kakaowy smak.
Czekolady Wawel to wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za pysznym smakiem idzie także krótki i dobry skład. Dlatego tej wiosny do słodkiego świata produktów Wawel dołączą czekolady duże: Migdał z wiśnią 275 g oraz Zabajone 275 g. W ofercie dostępna jest również znana już i lubiana przez konsumentów czekolada Krówkowa 270 g.
Prezent dla siebie i bliskich
Bombonierka to idealny prezent na nadchodzącą Wielkanoc. W roli słodkiego podarunku tradycyjnie sprawdzą się bombonierki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. W tym roku Wawel przygotował kolekcję tradycyjnych czekoladek, zamykając je w jednej kolorowej bombonierce 169 g. Połączenie kultowych smaków Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w jednym eleganckim, uniwersalnym kolorystycznie opakowaniu, które sprawdzi się jako prezent zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Kolejną pyszną propozycją na podarunek są czekoladki nadziewane inspirowane popularnymi nalewkami: Cytrynówka 185 g i Wiśniówka 185 g, dostępne w żółtym i czerwonym kartoniku prezentowym.
Wiosenny luz z Wawelem
Do wielkanocnego koszyczka polecają się pyszne jajeczka, wypełnione po brzegi pysznym czekoladowym nadzieniem - pakowane w barwne owijki, nawiązujące kolorem do wielkanocnych pisanek. Są dostępne w sprzedaży na wagę, co pozwala każdemu do woli wypełnić swój koszyczek, a później podać je jako słodki poczęstunek. Czekoladowe jajeczka z Wawelu świetnie nadają się także jako element wielkanocnej zabawy w szukanie słodyczy w różnych zakątkach domu lub ogrodu.
Wiosenne nuty znajdziemy również w nowych smakach cukierków na wagę. Marka Wawel zaprasza do odkrycia słodkiego smaku cukierka Śmietankowego z galaretką malinową, który łączy w sobie kremową śmietankę z owocową galaretką oraz cukierka Czekoladowy z galaretką wiśniową, gdzie intensywność czekolady delikatnie przeplata się z przyjemnym smakiem soczystych wiśni. Obie propozycje będą doskonałym dopełnieniem stołu w czasie spotkań z bliskimi i słodkich chwil dla siebie.
Tegoroczna oferta wiosenna marki Wawel to połączenie kultowych smaków z zaskakującymi nutami nowości. To z jednej strony przełamanie znanych od pokoleń smaków zaskakującymi dodatkami pikantnych przypraw, a z drugiej strony owocowe, wiosenne smaki, które zabiorą każdego w świat słodkości z Wawelu. Warto spróbować!
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.