Wędliny na święta
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
W okresie świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku i następnie karnawału na naszych stołach szczególnie często goszczą wędliny w różnych odsłonach. Z oferty firmy Dobrowolscy proponujemy produkty tradycyjnie obecne w świątecznym menu, będące wręcz flagowymi jego reprezentantami – Szynkę
z Wadowic i Polędwicę z Wadowic.
Wielka dwójka
Szynka z Wadowic i Polędwica z Wadowic to produkty z linii Tradycyjnie Wędzone wyprodukowane z mięsa wieprzowego (100 g wyrobu wyprodukowano ze 110 g mięsa), których aromatyczny smak bierze się z tradycyjnych wędzarni opalanych drewnem olchowym, gdzie wędliny są wędzone nad żywym ogniem. Dodatkową zaletą jest możliwość zakupu tych wędlin nie tylko w plastrach z lady chłodniczej, lecz również w całości o mniejszej gramaturze z półki samoobsługowej.
W wielu odsłonach
Warto też wspomnieć, że w linii Tradycyjnie Wędzone jest dużo więcej produktów, które doskonale sprawdzą się na świątecznym stole np. Szynka bez dodatku konserwantów, Szynka marynowana od braci, Boczek stryjka czy Schab marynowany od braci. W ofercie są też kiełbasy: Wiejska z Wadowic, Kiełbasa z cielęciną czy Krakowska sucha z Wadowic.
– Pamiętajmy, że święta to okres, kiedy konsumenci poszukują wędlin cechujących się szczególnie wysoką jakością, a ci starsi pragną przywołać smaki, których doświadczyli w przeszłości, w czasach, kiedy szynka czy polędwica były dobrami luksusowymi – mówi Anna Burak z firmy Dobrowolscy. – A ponieważ postawiliśmy sobie za cel łączyć smakiem pokolenia, jesteśmy w stanie sprostać nawet tak wymagającym zadaniom.
Dobrowolscy to rodzinny zakład mięsny założony w 1990 roku przez Stanisława Dobrowolskiego i jego syna Adama, zlokalizowany w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wędlin i dań gotowych zgodnie z mottem „Łączymy smakiem pokolenia”. Do produkcji wykorzystuje mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu. Od początku współpracuje z lokalnymi hodowcami, co łączy z dbałością o środowisko naturalne. Jest firmą ze 100% polskim kapitałem, która uzyskała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą i certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Solidna Firma”.
www.dobrowolscy.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.