Wędliny na święta
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
W okresie świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku i następnie karnawału na naszych stołach szczególnie często goszczą wędliny w różnych odsłonach. Z oferty firmy Dobrowolscy proponujemy produkty tradycyjnie obecne w świątecznym menu, będące wręcz flagowymi jego reprezentantami – Szynkę
z Wadowic i Polędwicę z Wadowic.
Wielka dwójka
Szynka z Wadowic i Polędwica z Wadowic to produkty z linii Tradycyjnie Wędzone wyprodukowane z mięsa wieprzowego (100 g wyrobu wyprodukowano ze 110 g mięsa), których aromatyczny smak bierze się z tradycyjnych wędzarni opalanych drewnem olchowym, gdzie wędliny są wędzone nad żywym ogniem. Dodatkową zaletą jest możliwość zakupu tych wędlin nie tylko w plastrach z lady chłodniczej, lecz również w całości o mniejszej gramaturze z półki samoobsługowej.
W wielu odsłonach
Warto też wspomnieć, że w linii Tradycyjnie Wędzone jest dużo więcej produktów, które doskonale sprawdzą się na świątecznym stole np. Szynka bez dodatku konserwantów, Szynka marynowana od braci, Boczek stryjka czy Schab marynowany od braci. W ofercie są też kiełbasy: Wiejska z Wadowic, Kiełbasa z cielęciną czy Krakowska sucha z Wadowic.
– Pamiętajmy, że święta to okres, kiedy konsumenci poszukują wędlin cechujących się szczególnie wysoką jakością, a ci starsi pragną przywołać smaki, których doświadczyli w przeszłości, w czasach, kiedy szynka czy polędwica były dobrami luksusowymi – mówi Anna Burak z firmy Dobrowolscy. – A ponieważ postawiliśmy sobie za cel łączyć smakiem pokolenia, jesteśmy w stanie sprostać nawet tak wymagającym zadaniom.
Dobrowolscy to rodzinny zakład mięsny założony w 1990 roku przez Stanisława Dobrowolskiego i jego syna Adama, zlokalizowany w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wędlin i dań gotowych zgodnie z mottem „Łączymy smakiem pokolenia”. Do produkcji wykorzystuje mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu. Od początku współpracuje z lokalnymi hodowcami, co łączy z dbałością o środowisko naturalne. Jest firmą ze 100% polskim kapitałem, która uzyskała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą i certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Solidna Firma”.
www.dobrowolscy.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.