Komunikaty PR

Wędliny na święta

2023-12-15  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

W okresie świąt Bożego Narodzenia, Nowego Roku i następnie karnawału na naszych stołach szczególnie często goszczą wędliny w różnych odsłonach. Z oferty firmy Dobrowolscy proponujemy produkty tradycyjnie obecne w świątecznym menu, będące wręcz flagowymi jego reprezentantami – Szynkę
z Wadowic i Polędwicę z Wadowic.
   

Wielka dwójka

Szynka z Wadowic i Polędwica z Wadowic to produkty z linii Tradycyjnie Wędzone wyprodukowane z mięsa wieprzowego (100 g wyrobu wyprodukowano ze 110 g mięsa), których aromatyczny smak bierze się z tradycyjnych wędzarni opalanych drewnem olchowym, gdzie wędliny są wędzone nad żywym ogniem. Dodatkową zaletą jest możliwość zakupu tych wędlin nie tylko w plastrach z lady chłodniczej, lecz również w całości o mniejszej gramaturze z półki samoobsługowej.

W wielu odsłonach

Warto też wspomnieć, że w linii Tradycyjnie Wędzone jest dużo więcej produktów, które doskonale sprawdzą się na świątecznym stole np. Szynka bez dodatku konserwantów, Szynka marynowana od braci, Boczek stryjka czy Schab marynowany od braci. W ofercie są też kiełbasy: Wiejska z Wadowic, Kiełbasa z cielęciną czy Krakowska sucha z Wadowic.

– Pamiętajmy, że święta to okres, kiedy konsumenci poszukują wędlin cechujących się szczególnie wysoką jakością, a ci starsi pragną przywołać smaki, których doświadczyli w przeszłości, w czasach, kiedy szynka czy polędwica były dobrami luksusowymi – mówi Anna Burak z firmy Dobrowolscy. – A ponieważ postawiliśmy sobie za cel łączyć smakiem pokolenia, jesteśmy w stanie sprostać nawet tak wymagającym zadaniom.


Dobrowolscy to rodzinny zakład mięsny założony w 1990 roku przez Stanisława Dobrowolskiego i jego syna Adama, zlokalizowany w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wędlin i dań gotowych zgodnie z mottem „Łączymy smakiem pokolenia”. Do produkcji wykorzystuje mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu. Od początku współpracuje z lokalnymi hodowcami, co łączy z dbałością o środowisko naturalne. Jest firmą ze 100% polskim kapitałem, która uzyskała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą i certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Solidna Firma”.

www.dobrowolscy.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.